Hjælp til valg af grafikkort !!!
Fra : R@y

Dato : 13-09-06 18:06

Hejsa..

Jeg har i min datters computer et voodoo 3 3000 grafikkort sidende og nu
har jeg lige fået et geforce 2 MX400 64MB og et Winfast Geforce 2 MX64 er
der nogen af disse 2 der er bedre en voodoo'et ???

Takker for svarene der måtte komme !!!

Ray

Fra : Nicolai

Dato : 13-09-06 19:02

"R@y" <123@123.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> har jeg lige fået et geforce 2 MX400 64MB og et Winfast Geforce 2 MX64 er
> der nogen af disse 2 der er bedre en voodoo'et ???

Jeg har aldrig rigtig brugt Voodoo kort, så jeg er ikke 100 procent sikker,
men jeg vil mene begge kort er klart bedre. Da Geforce2 kortene kom, var
Voodoo tiden forbi.

> Ray

Nicolai

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-09-06 19:26

R@y wrote:

> [...]
> har jeg lige fået et geforce 2 MX400 64MB og et Winfast Geforce 2 MX64 er
> der nogen af disse 2 der er bedre en voodoo'et ???

Det er det begge. Har dog aldrig hørt om MX64'eren før. Vil tro det er et
MX200 med 64 mb RAM. MX400 burde så være (marginalt) hurtigere. Lad være
med at smide Voodoo kortet ud. Det er nok et par ører værd i
dk.marked.privat.edb.intern og så gør du en nørd meget glad.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 14-09-06 16:48

> [...]
> har jeg lige fået et geforce 2 MX400 64MB og et Winfast Geforce 2 MX64 er
> der nogen af disse 2 der er bedre en voodoo'et ???

Jeg tror ikke at de er hurtigere, men der er bedre driversupport på dine MX
kort.

Men hvis dit woodoo kort er til pci, er det penge værd. der er altid nogen
der kan bruge et pci grafikkort, f.eks. ved fejlflash af et grafikkort.

Men under alle omstændigheder er alle dine kort absolut low low-end, for
hvad der angår spil.

Mvh. Flemming

Fra : R@y

Dato : 14-09-06 20:31

Okay takker for svarene - nu er det også kun til at spille hugo på og
pixeline og lidt ude på nettet så skal ikke være det helt vilde !!!

Og de koster GRATIS....

"R@y" <123@123.com> wrote in