Tips til Sverige-tur (Nässjö)
Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 13-09-06 17:50

Hej NG!

Min kæreste og jeg har lejet en hytte i Nässjö (Sverige), der ligger nær
Jönköping.
Vi skal være der i 5 dage, og glæder os til at komme ud at opleve den smukke
natur, men kunne godt bruge nogle tips med hensyn til seværdigheder fra
folk, der kender området.

- Nina

Fra : Sten Schou

Dato : 13-09-06 18:57

"Sebastian Hoffmann" <mail.sebastian@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> smukke
> natur, men kunne godt bruge nogle tips med hensyn til seværdigheder fra

Tag en tur til Mullsjö, lej en kano, og ro en tur, lækkert område. Besøg
tændstikmuseet i Jönköping (Swedich Match), Husquarna fabriksmuseum, meget
interessant. Derudover er der vel også et par enkelte krebskalaser rundt
omkring. De eneste tidspunkter på året, hvor svenskerne har lov at drikke
sig en ordentlig kæp i øret, uden at blive registreret i den
socialdemokratiske stikkersystem.
God tur.

Hilsen Sten

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 13-09-06 19:08

Tak for de gode råd.

Havde egentlig også tænkt på en tur i kano, men er det også muligt i oktober
? Typisk mig at glemme at skrive, hvornår det hele skal foregå.

Fra : Sten Schou

Dato : 13-09-06 23:11

> Tak for de gode råd.
>
> Havde egentlig også tænkt på en tur i kano, men er det også muligt i
> oktober
> ? Typisk mig at glemme at skrive, hvornår det hele skal foregå.

www.kanotguiden.com fortæller alt om hvor, og hvornår du kan sejle i kano i
Sverige.

Hilsen Sten

Fra : søren poulsen

Dato : 16-09-06 20:20

> [...]
> smukke
> natur, men kunne godt bruge nogle tips med hensyn til seværdigheder fra

Se evt her http://www.polkagrisar.nu/ hvis i har en sød tand kræver dog
en lille køretur
mvh søren

Fra : Sebastian Hoffmann

Dato : 18-09-06 10:34

Se evt her http://www.polkagrisar.nu/ hvis i har en sød tand kræver dog
> en lille køretur
> mvh søren

Tak for tippet, det ser underholdende ud. Og køreturen dertil er ikke så
lang, så mon ikke vi skal besøge polkagrisene ? Hehe...

- Nina