Intel Xtreme graphic 915gm (god til spil?)
Fra : daniel

Dato : 13-09-06 12:17

Dette kort sidder i min bærebare computer

jeg spiller nogle forholdsvis tunge spil

GTA San andreas

Need for speed underground 2

Quake 4, (i virkelig dårlig kvalitet, og med svag hakken (combat
situationer)

Findes der er en 3d patch eller lignende som vil gøre mit kort bedre

for god ordens skyld vil jeg da lige sige at min bærbare er en Hp / Compaq
Nc6220

Fra : Esben

Dato : 13-09-06 17:38

"daniel" <1@2> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der er en 3d patch eller lignende som vil gøre mit kort bedre
>
> for god ordens skyld vil jeg da lige sige at min bærbare er en Hp /

Den bliver desværre næppe hurtigere. Det er muligt at en driveropdatering
vil give en anelse, men det kan sandsynligvis ikke mærkes. Det er heller
ikke muligt at opgradere grafikkortet.

Grafikmæssigt så er nc6220 sjovt nok et skridt langsommere end forgængeren
nc6000, som havde ATI 9600 grafikchip - men 99,9% af pc'erne i den serie
bliver brugt til at spille Outlook og Powerpoint, så derfor har man nu valgt
en onboard løsning.

--
Esben

Fra : Daniel

Dato : 15-09-06 09:43

Grafikmæssigt så er nc6220 sjovt nok et skridt langsommere end forgængeren
nc6000, som havde ATI 9600 grafikchip

Jep

Den model havde jeg før, købte den brugt men måtte reurnere den igen, Sys nu
heller ikk dne 9600 chip var synderlig hurtig med sine 32 mb ram..byttede
den Nc6220 jeg har nu,

Fra : Esben

Dato : 16-09-06 14:26

"Daniel" <1@2> skrev i en meddelelse
> Den model havde jeg før, købte den brugt men måtte reurnere den igen, Sys
> nu heller ikk dne 9600 chip var synderlig hurtig med sine 32 mb
> ram..byttede den Nc6220 jeg har nu,

Nej, nok ikke i dagens spil. I 3dmark2001 får en nc6000 ca. 6000 point, og
en nx6110 (svarer til en nc6220) får ca. 3400 point - så lidt forskel er der
da.

--
Esben