Benelli Buzer ("campingknallert fra 60'ern~
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 12-09-06 19:47

Hej

Jeg skal i gang med at renovere sådan en karl og ved nu, at jeg kommer til
at mangle tændingsdele
Tændspole
Kondensator
Platiner
og evt. lysspole

Jeg ved ikke hvilken tænding der er tale om. På ankerpladen står der Dansi

Mål mellem skruehullerne på tændspolen er 46 mm
Svinghjulets indvendige diameter er 82 mm.

Der er nogen, som har nævnt Ducati tænding???

Er der nogen, som ved noget om dette eller har gode råd.

Hilsen Michael

Fra : Preuthun

Dato : 13-09-06 17:23

> [...]
> Svinghjulets indvendige diameter er 82 mm.
> Der er nogen, som har nævnt Ducati tænding???
> Er der nogen, som ved noget om dette eller har gode råd.

Hej Michael.
Også her kan der være hjælp at hente hos medlemmerne i Dansk
Veteranknallertklub.
Mail mig et par billeder, så jeg kan se mere præcist, hvilken motor du
mener.
Jeg har faktisk selv lige afsluttet renoveringen af noget tilsvarende.

Mvh. Jan Preuthun
se mailadressen på:
www.veteranknallert.dk

Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 13-09-06 20:40

Jeg tager lige et par billeder inden jeg skiller den ad.

Vi har faktisk snakket sammen tidligere vedr. SCO 3 gear Budknallert

Hilsen Michael