Gode idéer til joke?
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 12-09-06 20:38

Et par af mine kollegaer underholdte forleden, ved at smide mine sko i
fryseren i et par timer... En ganske god joke btw., bortset fra at læder og
fryser vist ikke er en god kombination. Det tog en halv time med fuld blæs
på varmen i bilen, før mine fødder var i nogenlunde temperatur igen ;)
Sådan noget skal jo ikke gå "ustraffet" hen, så jeg tænkte at jeg ville lave
lidt non-destruktiv sjov med den enes bil.
Det bedste, men ikke særligt originale, jeg kan komme på er at pakke hans
bil ind i det der cellofan-plast man bruger til paller. Vi har det på
arbejdet, så det skulle være lige til.
Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i tanken, som
i kan anbefale?

/Kasper Hansen

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-09-06 20:55

"Kasper Hansen [8270]" <news@SLETpostmand.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> arbejdet, så det skulle være lige til.
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i

Vi var engang på *besøg* hos et brudepar imens de var hos fotografen, vi
tændte lyset på bilen, skruede baghjulene af og kom hjulboltene i
fryseren, selvfølgelig i tupperware bøtter fyldt med vand....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 12-09-06 21:16

> Vi var engang på *besøg* hos et brudepar imens de var hos fotografen, vi
> tændte lyset på bilen, skruede baghjulene af og kom hjulboltene i
> fryseren, selvfølgelig i tupperware bøtter fyldt med vand....

Hehe, den skriver jeg mig også lige bag øret - det kræver dog lidt værktøj
som jeg ikke har... Men det er godt at have lidt ekstra kneb i baglommen til
næste gang han laver sjov

/Kasper Hansen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-09-06 21:04

"Kasper Hansen [8270]" <news@SLETpostmand.com> skrev i
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i tanken,
som
> i kan anbefale?

Sort smørefedt på dørhåndtag, eller bare syltetøj, det er nemmere at vaske
af.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 12-09-06 21:14

> Sort smørefedt på dørhåndtag, eller bare syltetøj, det er nemmere at vaske
> af.

Hehe, banal men fin... måske en kombination af den og cellofan'en :)
Kan lige forestille mig at han med vold og magt får pillet alt det plastic
af, for derefter at få klistrede fingre på håndtaget

/Kasper Hansen

Fra : Christian Morelli

Dato : 12-09-06 21:02

Hvad med denne

Fra : Christian Morelli

Dato : 12-09-06 21:04

Vupti, kunne ikke vedhæfte fil

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-09-06 21:18

"Christian Morelli" <morelli@email.dk> skrev i en meddelelse
> Vupti, kunne ikke vedhæfte fil

Den var næsten bedre end den første. *ROTFL*.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : lotte

Dato : 12-09-06 21:24

nej,...du kan ikke vedhæfte eller indsætte filer i nyhedsgrupperne, undtaget
i gruppen dk.binaer

da jeg godt vil se giro-kortet, må du gerne sende det til dk.binaer og
samtidig gøre opmærksom på det i denne gruppe her, så man ved at du har
sendt det i dk.binaer.

lyder for-vrøvlet, men jeg håber du har forstået hvad det er jeg forsøger at
forklarer.

Lotte

Fra : Christian Morelli

Dato : 13-09-06 20:39

On Tue, 12 Sep 2006 22:24:18 +0200, "lotte" <xlotte_2567@hotmail.com>
wrote:

> [...]

er sendt til dk binaer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-09-06 21:17

Kasper Hansen [8270] skrev:

> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i
> tanken, som i kan anbefale?

Sukker i tanken er svær at slå!

I gamle dage da man havde noget der hed navkapsler morede man sig med at
komme en (øl)kapsel i hver navkapsel - dét havde man meget fornøjelse af
déngang (nogen kørte faktisk på værksted for at få løst problemet)

Andre klodser bilen op så de drivende hjul spinner frit i luften.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 13-09-06 20:50

> Sukker i tanken er svær at slå!

Ja det tror jeg på - men jeg tør næsten ikke, hvis der er tvivl om at det
kan skade motoren. Så grove løjer skal vi ikke ud i ;)

> I gamle dage da man havde noget der hed navkapsler morede man sig med at
> komme en (øl)kapsel i hver navkapsel - dét havde man meget fornøjelse af
> déngang (nogen kørte faktisk på værksted for at få løst problemet)

Absolut et godt bud... den er i hvert fald harmløs.

> Andre klodser bilen op så de drivende hjul spinner frit i luften.

Endnu et godt bud - ikke ny, men stadig sjov :)

/Kasper Hansen

Fra : lotte

Dato : 12-09-06 21:20

en tynd stribe skosværte på vinduesviskeren

Lotte

Fra : BJ Denmark

Dato : 13-09-06 12:02

lotte wrote:
> en tynd stribe skosværte på vinduesviskeren

Kunne den ikke gå hen og blive farlig, da du først vil opdage det imens du
kører, og formentlig i en periode være mere optaget af striberne på ruden
end den på vejen?

--
BJ Denmark

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot"
får nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-09-06 21:33

> [...]
> arbejdet, så det skulle være lige til.
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i tanken,

Tjah - toiletpapir i stedet for folie ?

Faktisk havde min far 2 ungdomsvenner - de havde kendt hinanden over 60 år.
Engang for ikke så mange år siden var de atter samlet og talen kom netop ind
på den slags jokes.
De 2 begyndte at fnise i kor og fik så endelig fremstammet noget om at de
altid havde beundret far for aldrig at ha sagt noget om "det".
Nu var far ikke lige med - han ku ikke regne ud, hvad "det" var.
Til sidst havde de 2 "venner" så måtte fortælle det; for mange år siden
havde de alle 3 + koner været til fest et sted i byen. Hen på aftenen havde
de 2 "venner" fundet på at det ville være vanvittigt morsomt netop at vikle
fars bil ind i lokumspapir - og de havde mange gange talt om at det var
utroligt at far aldrig havde nævnt episoden.
Men her kommer det sjove: fars bil havde ikke været viklet ind i
lokumspapir.
De 2 "venner" måtte til sidst erkende at de for mange år siden havde viklet
en fremmeds bil ind - der var vist (med mange års mellemrum) altså hele 3,
der blev overrasket

--
Jesper Hedegaard

GS500E når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 13-09-06 20:51

> Tjah - toiletpapir i stedet for folie ?

Folien er bare SÅ meget sværere at få af :)
Men stadig en fin idé...

/Kasper Hansen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-09-06 21:45

Kasper Hansen [8270] wrote:

> [...]
> hans bil ind i det der cellofan-plast man bruger til paller. Vi har
> det på arbejdet, så det skulle være lige til.

En uskadelig ting kan være at lægge et par kraftige kiler foran/bagved de 2
hjul i passagersiden, hvilket naturligvis forudsætter at han kommer gående
fra passagersiden.

Men husk du får nok igen af samme mønt.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-09-06 22:45

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev>
> Men husk du får nok igen af samme mønt.

Jeg kom engang ud til min knallert. Det første jeg så, var en lille stump
tændstik i klemme ved nødstopknappen. Den blev straks pillet ud. Da jeg så
ud ad øjenkrogen bemærkede at 'visse venner' holdt slet skjult øje med mig,
tog jeg en rask beslutning, og checkede tændrørshætten. Efter at sølvpapiret
som forventet sad der, var fjernet, startede jeg og kørte forbi et antal ret
tydeligt hængende skuffer....Hvordan f.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 13-09-06 20:52

> [...]
> 2
> hjul i passagersiden, hvilket naturligvis forudsætter at han kommer gående

Hehe, det er jeg forberedt på... Men lige nu står det 2-0 til dem, så jeg
har lidt at løbe på :)

/Kasper Hansen

Fra : Esben Taersker

Dato : 12-09-06 22:18

Kasper Hansen [8270] wrote:
> [...]
> arbejdet, så det skulle være lige til.
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i tanken, som

Øhh, så vidt jeg ved, er "sukker i tanken" absolut ikke non-destruktivt....!

....men ellers er der jo altid den med at lægge rotoren fra
strømfordeleren i hanskerummet....

/Esben

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-09-06 22:26

Kasper Hansen [8270] wrote:
> [...]
> det på arbejdet, så det skulle være lige til.
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i

Sukker i tanken?

Vil du smadre motoren, så gør du blot det...

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-09-06 23:35

Morten Fruergaard wrote:

> Sukker i tanken?
>
> Vil du smadre motoren, så gør du blot det...

Sukker i tanken vil højest give et stoppet benzinfilter
da benzin ikke kan opløse sukker.

mvh
Henning

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-09-06 05:49

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.valid> skrev i en meddelelse
news:45073604$0> Morten Fruergaard wrote:

> Sukker i tanken vil højest give et stoppet benzinfilter
> da benzin ikke kan opløse sukker.

Det er nemli' det, mener også vor alles Myth Busters har aflivet den. NEJ,
jeg vil ikke afprøve. For 1. mit filter sidder UNDER bilen, 2. min pumpe i
tanken er af "sart natur". Så omend ikke andet bliver den ødelagt af
sukkerkrystalerne :(.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-09-06 06:05

Henning Præstegaard wrote:

> Sukker i tanken vil højest give et stoppet benzinfilter
> da benzin ikke kan opløse sukker.

Jeg har en racerkollega, hvis motor gik dårlig og til sidst gik i stykker.
Han fandt sukker i tanken. Efterfølgende blot motoren åbnet og den var helt
glaseret indvendigt...

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 13-09-06 07:20

> Sukker i tanken vil højest give et stoppet benzinfilter
> da benzin ikke kan opløse sukker.

Dette viste "Bosse Bildoktoren" også i svensk fjernsyn for et par år siden.
Da det ikke lykkedes ham at få opløst sukkeret i tanken på en gammel Volvo
Amazon, afmonterede han luftfilteret og håndfodrede motoren med en hel
posefuld sukker. Man kunne knapt ane at den hakkede lidt i det for hver
håndfuld, og bagefter blev motoren åbnet - der var ikke skyggen af skader på
den.

http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,735420,00.html

Andreas M. Hansen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-09-06 22:48

Den Tue, 12 Sep 2006 21:37:56 +0200 sendte "Kasper Hansen [8270]"
<news@SLETpostmand.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>fryser vist ikke er en god kombination. Det tog en halv time med fuld blæs
>på varmen i bilen, før mine fødder var i nogenlunde temperatur igen ;)

Var dine fødder da i skoene, da de røg i fryseren?

> [...]
>Det bedste, men ikke særligt originale, jeg kan komme på er at pakke hans
>bil ind i det der cellofan-plast man bruger til paller. Vi har det på

Hvis I har en gaffeltruck med gaffelforlængere og en lukket container
eller noget andet højt, såh....

Ellers kan et par rå kartofler i udstødningsrøret da også give lidt
"overarbejde"....især hvis kartoflerne var et par numre for store
inden de blev hamret op.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 13-09-06 20:53

> Ellers kan et par rå kartofler i udstødningsrøret da også give lidt
> "overarbejde"....især hvis kartoflerne var et par numre for store
> inden de blev hamret op.

Den har jeg absolut tænkt på - men hvordan får man lortet ud igen?

/Kasper Hansen

Fra : Thomas S

Dato : 13-09-06 22:20

Kasper Hansen [8270] wrote:

> Den har jeg absolut tænkt på - men hvordan får man lortet ud igen?
prøv med en proptrækker ;)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-09-06 22:22

Hr. Jensen formulated the question :
> Ellers kan et par rå kartofler i udstødningsrøret da også give lidt
> "overarbejde"....især hvis kartoflerne var et par numre for store
> inden de blev hamret op.

Er bare dumt at stoppe udstødningsrøret hvis bilen har katalysator, man
risikerer at ødelægge den - og så er joken ligepludselig knap så
sjov...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-09-06 22:49

Den Wed, 13 Sep 2006 23:21:53 +0200 sendte Henrik Stidsen
<nntpspam@hs235.dk> følgende røgsignaler:

>Hr. Jensen formulated the question :
>
>Er bare dumt at stoppe udstødningsrøret hvis bilen har katalysator, man
>risikerer at ødelægge den - og så er joken ligepludselig knap så
>sjov...

Så må man jo lade være med at drille det forkerte offer...

Fra : Il Duce

Dato : 13-09-06 07:25

> [...]
> arbejdet, så det skulle være lige til.
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i tanken,

Min fatter skulle engang hævne, at en kammerat i fuldskab havde klippet
ledningen til spisebordslampen over - uden at holde i spisebordslampen. Så
fatter proppede vådt toiletpapir ind i strømfordeleren og da det var blevet
midnat kørte vennerne hjem fra besøget. Det gik fint og bilen virkede - i et
stykke tid. Så havde strømmen tørret toiletpapiret, der nu ikke længere
kunne lede strøm, så de måtte midt på natten ringe efter Falck og få
transporteret Opel'en hjem. Det tog vist et par dage på værkstedet.

--

MVH

Thomas

Fra : Anders

Dato : 13-09-06 07:28

"Kasper Hansen [8270]" <news@SLETpostmand.com> wrote in message
> [...]
> arbejdet, så det skulle være lige til.
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i tanken,

Jeg kan klart anbefale en af følgende:

1: Hornet forbindes til bremselyset.
2: Hornet forbindes til bremselys.
3: Hornet forbindes til bremselys.
4: Hornet forbindes til vinduesvisker.

Det optimale er at sætte en timer ind også så bilen skal have kørt 5 min før
det virker, så er offeret nemligt kommet ud fra parkeringspladsen Så får
man desværre bare ikke selv glæde af at se ham/hende i hovedet.

Anders

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 13-09-06 20:54

> [...]
> før det virker, så er offeret nemligt kommet ud fra parkeringspladsen
> Så får man desværre bare ikke selv glæde af at se ham/hende i hovedet.

Glimrende idé - desværre har jeg ikke helt forstand på de elektriske
installationer, så det duer nok ikke i praksis.

/Kasper Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-06 07:34

Ud til den nærmeste helsebutik, der kan man købe essens, f,eks. citron eller
ligende..

Find en grim lugt, og så drypper du det ned i rillerne på kølerhjelmen oppe
ved forruden, når han så køre, så vil der stinke i kabinen

Mvh
Morten

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-09-06 08:59

Den Wed, 13 Sep 2006 08:33:34 +0200 sendte "Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>
>Find en grim lugt, og så drypper du det ned i rillerne på kølerhjelmen oppe
>ved forruden, når han så køre, så vil der stinke i kabinen

Så må svaret være hjortetaksolie (brug en næseklemme, når flasken
åbnes, for det stinker forfærdeligt, især når det bliver varmt).

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-09-06 11:49

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> writes:

> Så må svaret være hjortetaksolie (brug en næseklemme, når flasken
> åbnes, for det stinker forfærdeligt, især når det bliver varmt).

Et alternativ kunne være at låne konens parfume og bruge den. Ikke nok
med at det stinker, men han må nok også forklare et eller andet når
han kommer hjem. :)

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-06 11:53

> Et alternativ kunne være at låne konens parfume og bruge den. Ikke nok
> med at det stinker, men han må nok også forklare et eller andet når
> han kommer hjem. :)
>
> Mvh Trine

hehe ja men mon ikke konen bliver sur over at man har brugt en ½ flaske af
hendes channel no. 5?? hehe

Mvh
Morten

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 13-09-06 20:55

> Find en grim lugt, og så drypper du det ned i rillerne på kølerhjelmen
> oppe ved forruden, når han så køre, så vil der stinke i kabinen

Mægtig idé, hvis bare "duften" ikke bliver hængende alt for længe...

/Kasper Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-06 07:31

> Mægtig idé, hvis bare "duften" ikke bliver hængende alt for længe...

Han kan jo bare rense sin "tagrende"

Mvh
Morten

Fra : Il Duce

Dato : 13-09-06 10:30

> [...]
> arbejdet, så det skulle være lige til.
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i tanken,

Kom lige i tanke om en anden fra min tid i Forsvaret. Vi skulle med færgen
Helsingør-Helsingborg og vores VW busser holdt parkeret på vogndækket. En
morsom fætter sneg sig ned i bilen, pillede "pladen" af rattet og satte en
2-krone i klemme mellem pladen og rattet. Så var hornet "kortsluttet" og
chaufføren var rimeligt presset da han startede bilen for at køre i land
Så snart han drejede nøglen til tænding var hornet aktiveret og det larmer
pænt på et færgedæk.

--

MVH

Thomas

Fra : JSM

Dato : 13-09-06 15:16

> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i tanken,
> som i kan anbefale?

Vi gemte engang en ørrede i motorrummet på kammerats mascot. Efter nogen
dage havde han megen fornøjelse af den.

I den lidt grovere ende - vi havde engang fået fat i et par
jernbanneskinner, delt i 4 lige lange stykker. Med et pælebor blev der lavet
et passende dybt hul ved hvert hjørne af bilen og skinnestykkerne og cement
placeret deri.
Mvh
Jesper

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-09-06 15:20

Kasper Hansen [8270] wrote:
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i
> tanken, som i kan anbefale?

Jeg arbejdede engang som nat-mekaniker på et værksted og mødte ind kl. 23
Kl. 03 mødte så nogle af chaufførerne ind.
En dag (nat) var der 2 af dem, som havde fået den ide, at de skulle drille
mig lidt, så de gemte min bil (en lille Ford Fiesta) oppe på ladet af en
kølevogn (jeg fandt den dog rimeligt hurtigt).
Men hævnen skulle blive sød (efter jeg fandt ud af hvem det var).
Den ene kørte i en Datsun 100A og jeg indkøbte en pose tørfisk (dem man
giver til hunde og katte) og tømte posens indhold ned i rillerne ved hans
friskluftindtag.
Han solgte hurtigt bilen
Den anden kørte en Volvo 242 og dagen efter de drillede mig, mødte han jo
som sædvanlig ind kl. 03 og kørte ud på sin tur/rute i lastvognen.
Jeg dirkede hans dørlås op, i hans parkerede 242'er og afmonterede rattet.
Det gemte jeg så et rigtigt godt sted og så sagde jeg det til vores
kørselsforvalter, så de kunne "overvåge" ham
Jeg kørte så hjem kl. 07 og 242 gutten havde først fri kl. 11.
Jeg har så fået at vide, at han låste sin bil op og satte sig ind og lukkede
døren, så startede han bilen og bare sad der lidt.
Så stoppede han bilen igen og steg ud, mens han rystede på hovedet.
Bagefter brugte han nogle dejlige timer (af hans fritid ) på at finde
sit rat, så han kunne komme hjem.
Da kl. var ca. 16 ringede de hjem til mig, for at høre hvor jeg havde gjort
af rattet og jeg måtte hulkende (af grin) fortælle, hvor det var
Efterfølgende fik han, med jævne mellemrum, smurt sort fedt på indersiden af
hans dørhåndtag på lastvognen, hellere være på forkant med drilleriet

Da jeg gik i folkeskolen, havde vi en engelsk lærer, som var en frygtelig
blærerøv.
Han havde lige købt sig en sprit ny Fiat 126.
Vi var så nogle stykker, som løftede den ind mellem 2 store træer på tværs

Det var også en god joke (det syntes han bare ikke)

Men ellers har jeg da også prøvet den med ølkapsler i hjulkapslerne samt at
klodse de trækkende hjul op

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-09-06 16:27

Per Beer Hansen skrev:

> Men ellers har jeg da også prøvet den med ølkapsler i hjulkapslerne
> samt at klodse de trækkende hjul op

Hæ hæ
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-09-06 17:20

Det er jo simpelthen rystende læsning, det her. Tænk at i virkelig vil være
alt det bekendt !
Hvem har dog brug for fjender med sådan nogle venner ?

Men jeg har da fået en række gode ideer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-09-06 17:33

Jesper Hedegaard wrote:
> Det er jo simpelthen rystende læsning, det her. Tænk at i virkelig
> vil være alt det bekendt !
> Hvem har dog brug for fjender med sådan nogle venner ?

Jamen jamen, det var de andre der startede.........

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Sune

Dato : 13-09-06 20:19

> [...]
> arbejdet, så det skulle være lige til.
> Er der andre gode jokes, udover frugt i udstødningen og sukker i tanken,

En kollega var ude og gå tur med vovsen sent om aftenen, hvor de fleste
mennesker er gået i seng, da han opdagede at han havde fået puttet
fjernstyringen til TV'et i lommen.
For sjov prøvede han den da han kom forbi husene ned af gaden.
Et par steder virkede den, hvor han tændte fjernsynet og skruede godt op for
lyden.
Det gjorde hundelufterturen mindre kedelig.

Sune