Anvendelse af OneNote til tekniske noter
Fra : Ryan Rud

Dato : 12-09-06 21:10

Hejsa !

Jeg er startet på studiet til bygningsingeniør. Jeg vil gerne have et
sted at samle mine noter, og havde egentligt forelsket mig i OneNote,
men i dag da jeg så skulle bruge det på min nyindkøbte bærbare
computer, blev jeg ret skuffet. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal
skrive formler og tegne simple figurer der understøtter mine noter.
Jeg kan sagtens lave frihåndstegning, men det er ligesom ikke så fedt!

Har nogen erfaring med dette, eller er jeg tvunget til at bruge Word,
med de ulemper det giver?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Ryan Rud Jensen