itunes vil ikke pakke ud
Fra : Bjørn Seest

Dato : 18-01-01 13:29

Jeg har flere gange forsøgt at downloade itunes på min 7300 m. sys. 9.0.4, men hver gang stuffit
expander er halvvejs med udpakningen af mac binary II filen, giver den følgende fejlmeddelelse:

Sorry, but a disk related error (-39) has prevented the operation from concluding.

Jeg har med held downloaded meget andet, men lige itunes vil ikke.
Hvad er der galt?

/ Bjørn

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 18-01-01 15:40

Bjørn Seest <seest@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
> concluding.
>
> Jeg har med held downloaded meget andet, men lige itunes vil ikke. Hvad er

Se efter at HD ikke er fyldt, check for directory fejl med Disk
Førstehjælp eller lign., vær sikker på at den bliver downloaded komplet.
Hvis du har en iDisk konto kan du bare kopiere den ned på din HD fra
mappen Software på din iDisk.
Prøv evt at lade Interarchy/Anarchie hente den i MacBinary format, så
bliver den automatisk udpakket.
--
Jesper Oersted
It isn't pollution that's harming the environment. It's the impurities

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 18-01-01 23:17

Jesper Ørsted wrote:

> [...]

Jeg har også haft problemer med udpakningen af iTunes i Stuffit Expander 5.5,
jeg fik samme fejlmeddelelse - jeg har så downloaded Stuffit Expander 6.0 - og
jeg kunne encode filen i den - PRØV DET! (Hvis du har gemt din smi.bin-fil, kan
du bare trække den over Stuffit Expander 6.0 - så skulle det nok fungere.

/Ulrich