Hjælp til GF 2 MX
Fra : Kim Hansen

Dato : 21-06-01 20:07

Hej

Jeg har en kamerat der har kørt med voodoo 3 2000 i meget lang tid , men
har du fået et GF 2 MX kort men alle de spil vi prøver går den i sort
kommer kun til første skræm i spillet har prøvet både med win ME og 98 SE
kørt ali ide driver ind og agp driver

Hans system

Amd K6-2 500 MHz
256 MB Ram
32 MB Hergules GeForce 2 MX .
Logitech-mus og keyboard
Acorp MB med Aliadin 5 chipset
Creative Soundblaster live

Fra : ServicePACK

Dato : 21-06-01 20:14

Bundkortet kan ikke leverer strøm nok til skærmkortet

SP

Kim Hansen <010860@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:oArY6.969$MT.93709@news000.worldonline.dk...

Fra : Kim

Dato : 21-06-01 21:38

det tror jeg ike på, da mx-kortene ikke bruger meget strøm

Fra : JYK

Dato : 21-06-01 22:37

Har i reinstalleret DirectX?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-06-01 23:02

Jeg sad tidligere i dag og søgte lidt på problemer med GF2 og via chipsets,
og der stødte jeg på en masse folk der havde tilsvarende problemer.
Især var der problemer med de ny detonatordrivere og bundkort med K6-2
(MVP3 chipset) deres forslag til løsning var vist at gå tilbage til 6.27
driveren frem for 6.3* eller hvor højt de nu er kommet.
Prøv evt. selv at søge på google efter det, jeg gemte ikke linket, da jeg
ikke troede det var noget jeg ville få brug for (har ikke et mvp3 board).

mvh
flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-06-01 23:46

> Prøv evt. selv at søge på google efter det, jeg gemte ikke linket, da jeg
> ikke troede det var noget jeg ville få brug for (har ikke et mvp3 board).

Et af linksene er her:
http://guru3d.com/cgi-bin/newspro/ktalk/975560487,61191,.shtml

/flemming

Fra : Camain\(DK\)

Dato : 24-06-01 20:12

Tjek hvad bundkortet kører af agp, det er et agp kort, ikke??

Sæt den ned til 1x agp (i bios) og prøv om det virker.
Hvis det gør, så sæt den op til 2xagp og prøv igen.

En del bundkort med Via chipset kan ikke lide Geforce med 4x agp.

Jesper