THE LONGEST JOURNEY
Fra : Mads Barsballe

Dato : 21-06-01 20:00

Ja jeg ved godt, at det ikke er et rollespil, men måske er der nogen af jer
der ligger inde med spillet. Mit CD drev har ædt disc III, og jeg orker ikke
at ofre 399,- for et nyt spil (der er selvfølgelig ikke noget hjælp at hente
hos producenten) - er der nogen der kan sende mig en kopi af CD III ? Evt.
bytte med et af nedestående spil:

Blade Runner
Monkey Island III
Ring
Starship Titanic

Hilsen Mads

Fra : Stefan Ditlev Jønsso~

Dato : 23-06-01 10:39

Du har ret, din post har ikke noget at gøre her, og det er direkte skamløst
af dig at komme og forslå cd-kopiering når det er ulovligt......