Pladeudgivelser
Fra : Kirstine

Dato : 21-06-01 20:10

Er der et sted på internettet, hvor man kan læse, hvilke plader
forskellige musikere (bl.a. Sting) har udgivet?

Hilsen Kirstine.

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-06-01 19:36

"Kirstine" <annapann@visto.com> wrote in message
> Er der et sted på internettet, hvor man kan læse, hvilke plader
> forskellige musikere (bl.a. Sting) har udgivet?

[indsæt standard tilsvining for ikke at tjekke vores OSS/FAQ på
http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/ først]

Ja, prøv at se www.allmusic.com

/Nikolaj

Fra : Queenie

Dato : 21-06-01 22:11

"nikolaj borg" skrev d. 21-06-01 19:36 dette indlæg :
> "Kirstine" <annapann@visto.com> wrote in message
>
> [indsæt standard tilsvining for ikke at tjekke vores OSS/FAQ på
> [...]
lmao hvad skulle vi dog gøre uden dig Nikolaj, til at holde styr på alle
grupperne

http://www.kandu.dk/

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-06-01 22:53

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message
> lmao hvad skulle vi dog gøre uden dig Nikolaj, til at holde styr på alle
> grupperne

Jeg kan se, at jeg glemte at lave en venlig afslutning med noget i stil med
"velkommen i gruppen. Tag dig ikke af mit dårlige humør, men jeg er ved at
være godt gnaven over at de samme indlæg dukker op igen og igen". Men man
kan da se, at pillerne er begyndt at virke. Nu må jeg bare bede lægen om at
få forøget dosen, så jeg kan blive rigtig rar og venlig

/Nikolaj

Fra : Queenie

Dato : 23-06-01 16:09

"nikolaj borg" skrev d. 21-06-01 22:53 dette indlæg :

> [...]
om at
> få forøget dosen, så jeg kan blive rigtig rar og venlig

Du sagde det ... jeg tænkte det lol god bedring Nikolaj

http://www.kandu.dk/

Fra : BroderSalsa

Dato : 21-06-01 22:46

nikolaj borg <nsipkaoml@jborg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gtenj$48k$1@news.inet.tele.dk...
> "Kirstine" <annapann@visto.com> wrote in message
>
> [indsæt standard tilsvining for ikke at tjekke vores OSS/FAQ på

sej måde at benhandle newbier på. HEHE

Fra : Butch

Dato : 21-06-01 19:36

"Kirstine" <annapann@visto.com> skrev i en meddelelse
> Er der et sted på internettet, hvor man kan læse, hvilke plader
> forskellige musikere (bl.a. Sting) har udgivet?
>
> Hilsen Kirstine.

Prøv www.cdnow.com
Ret omfattende..