Iransk film om blind dreng
Fra : Kirstine

Dato : 21-06-01 20:09

Jeg søger navnet på en iransk film om en blind dreng, som kommer i
lære hos en snedker.
Hvis nogen også kunne fortælle mig, hvad instruktøren hedder, ville
jeg blive meget glad.

Kirstine.

Fra : Rune Bang Lyngsoe

Dato : 21-06-01 22:43

annapann@visto.com (Kirstine) adspurgte:

> Jeg søger navnet på en iransk film om en blind dreng, som kommer i
> lære hos en snedker.

Jeg er næsten sikker på at det må dreje sig om Rang-e khoda (Colour of
Paradise),

da IMDB kun kender til to iranske film hvor ordet blind indgår i
handlingsbeskrivelsen; og i den anden stemmer den blinde dreng
musikinstrumenter.

> Hvis nogen også kunne fortælle mig, hvad instruktøren hedder, ville
> jeg blive meget glad.

Majid Majidi, for det tilfælde at du skulle være en af dem der har
problemer med at tilgå IMDB.

    1000Kys&Kram

      Rune Lyngsø
--
------------------------------¬Sølystgade 42-----------------------------------
Disclaimer: The opinions expressed by the Department of Computer Science,

Fra : Kirstine

Dato : 22-06-01 10:52

Tak for det! - så må jeg jo se, hvor man kan opspore dén! Nogle gode
forslag? (Blockbuster er nok ikke så oplagt...)

Kirstine.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 22-06-01 11:05

annapann@visto.com (Kirstine) writes:

> Tak for det! - så må jeg jo se, hvor man kan opspore dén! Nogle gode
> forslag? (Blockbuster er nok ikke så oplagt...)

Hvis du har DVD, saa eksisterer der en DVD udgivelse:
http://us.imdb.com/DVD?0191043