Skærme
Fijala 3554
Ino3 pc-skærm 17" - hvor?
Fra : Erling

Dato : 12-09-06 18:52

Min kone købte for et par år siden en 17" pc-skærm af mærket
Ino3 i Kvickly.
Den har en glasplade foran selve skærmen, hvilket gør det let
at rengøre den.
Er der nogen der ved, hvor den kan købes?
Kvickly har den ikke mere.
mvh
Erling

Fra : J.K.Arning

Dato : 12-09-06 19:29

On Tue, 12 Sep 2006 19:51:58 +0200, Erling wrote:

> [...]
> Den har en glasplade foran selve skærmen, hvilket gør det let
> at rengøre den.
> Er der nogen der ved, hvor den kan købes?

Jeg ville ikke satse på at skærmen er i produktion mere, "et par år" er en
ivighed når vi taler hardware. Umiddelbart kan jeg ikke engang finde frem
til en lcd. De laver åbenbart en masse andet men google giver primært hits
til Coop og der drejer det ikke om lcd skærme, men prøv selv at google
lidt.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : joke

Dato : 14-09-06 20:17

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en lcd. De laver åbenbart en masse andet men google giver primært hits

Måske kunne denne være noget
http://www.xerox-displays.dk/products/prodView.asp?id=365

men vogt dig for eventuelle parallel impoterede skærme da, det så ikke er
den sanske distributør der vare tager en evt. reklamation, og til er
forskellen 3 onsite ved ikke parallel og 2 års reklamation ved parallel
importen

Hilsen

Johnny