Verdens ende begynder i dag
Fra : Cyril Malka

Dato : 12-09-06 13:40

(12/09-2006) - Ifølge Tanah Hawkins, en talskvinde for sekten House of
Yahweh (Javehs hus - Guds hus), fortæller profetier fra Bibelen, at
verdens ende begynder i dag, den 12. september 2006... Læs resten her:

http://www.etsectera.com/nyheder/content/view/351/2/

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org
.... En mytoman er en, der tror, han er mig.

Fra : Patruljen

Dato : 12-09-06 15:04

Cyril Malka wrote:
> [...]
> Yahweh (Javehs hus - Guds hus), fortæller profetier fra Bibelen, at
> verdens ende begynder i dag, den 12. september 2006... Læs resten her:

Hilfe.

Regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 12-09-06 18:21

Patruljen wrote:

> Hilfe.
>
> Regards Bruun

hold da kæft - så er det satme om at få brugt friværdien!!!

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-09-06 15:09

Cyril Malka skrev i news:news-602E15.14401612092006@news.tiscali.fr

> (12/09-2006) - Ifølge Tanah Hawkins, en talskvinde for sekten House of
> Yahweh (Javehs hus - Guds hus), fortæller profetier fra Bibelen, at
> verdens ende begynder i dag, den 12. september 2006

Er hun mon malka-jøde og under indflydelse af Cyril Malka og hans slæng?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Patruljen

Dato : 12-09-06 15:39

Andreas Falck wrote:
> Cyril Malka skrev i news:news-602E15.14401612092006@news.tiscali.fr

> Er hun mon malka-jøde og under indflydelse af Cyril Malka og hans slæng?

Andreas tsk tsk. Du holder ikke strukturen. Igen og igen.
Du skal holde den slags indenfor selv - hjælpsgruppen.

Best regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 12-09-06 18:22

Patruljen wrote:

> Andreas tsk tsk. Du holder ikke strukturen. Igen og igen.
> Du skal holde den slags indenfor selv - hjælpsgruppen.
>
> Best regards Bruun

det sku bare krybdyret der taler......

det er alle de smæk han har fået! Pure guy

Fra : Vidal

Dato : 12-09-06 19:31

B æ 9 wrote:

> Pure guy

Yes, pure! AF bliver nok glad for, I ser ham i det rette
lys.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-09-06 16:49

Vidal skrev i news:4506fcd3$0$933$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

[ ... ]
> Yes, pure! AF bliver nok glad for, I ser ham i det rette
> lys.

tja, vi lader bare de stakkels vanrøgtede børn more sig lidt. Det er gavnlig
for deres udvikling frem mod velfungerende borgere i det danske samfund.

Fra : Bekan

Dato : 12-09-06 16:38

Cyril Malka wrote:
> [...]
> Yahweh (Javehs hus - Guds hus), fortæller profetier fra Bibelen, at
> verdens ende begynder i dag, den 12. september 2006... Læs resten her:

Hvor er verdens ende?

Fra : B æ 9

Dato : 12-09-06 18:24

Bekan wrote:

> Hvor er verdens ende?

det ligger lige her:

http://www.krak.dk/Kort.aspx?Road=verdens+ende&MapState=641300000%7C603300000%7C42750000%7C90250000%7C641300000%7C603300000%7C42750000%7C90250000%7C100000%7C80000%7C640%7C512%7C66500000%7C622300000%7C

klods op a sønderborg snot

Fra : Soeren

Dato : 12-09-06 20:26

"Bekan" <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er verdens ende?

Det er nok malkøernes røv

Fra : Patruljen

Dato : 12-09-06 18:58

B æ 9 skrev:

> det ligger lige her:

> [...]

He

Fra : Patruljen

Dato : 12-09-06 22:20

Soeren wrote:
> "Bekan" <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok malkøernes røv

Hup. Endnu et emne til selv - hjælpsgruppen.

Hej Soeren.
Er du opmærksom på de muligheder, der ligger i at benytte sig af
selvhjælps - gruppen?

Hvis du har gode forslag til rammens indhold, skal du bare skrive det

Velkommen. Andreas er liige noget for dig. Han vil blive glad for din
deltagelse.

Best regards Bruun

Fra : Soeren

Dato : 13-09-06 09:02

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok malkøernes røv

Hup. Endnu et emne til selv - hjælpsgruppen.

Hej Soeren.
Er du opmærksom på de muligheder, der ligger i at benytte sig af
selvhjælps - gruppen?

nu er jeg ikke bekendt med den nærværende selvhjælps-gruppe, som du henviser
til, vil du være så venlig at fortælle lidt mere om den, evt. med link, er
du selv medlem? måske et dumt spørgsmål, for det er du jo nok.

Selv Best regards Black

Fra : B æ 9

Dato : 13-09-06 10:31

Soeren wrote:
> [...]
> til, vil du være så venlig at fortælle lidt mere om den, evt. med link, er
> du selv medlem? måske et dumt spørgsmål, for det er du jo nok.

ROFL

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-09-06 16:51

Soeren skrev i news:4507baf7$0$142$157c6196@dreader2.cybercity.dk

[ ... ]
> nu er jeg ikke bekendt med den nærværende selvhjælps-gruppe, som du
> henviser til,

Det er såmænd blot Bruun der har oprettet en selvhjælpsgruppe med ham selv
som eneste medlem.

Han praler af, på samme vis som som Cyril Malka, at være dygtig udi
psykoterapien. Men i lighed med Malka'en er det nok ham selv der er under
psykoterapeutisk behandling.

Fra : Soeren

Dato : 13-09-06 17:07

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Han praler af, på samme vis som som Cyril Malka, at være dygtig udi
> psykoterapien. Men i lighed med Malka'en er det nok ham selv der er under

nåe, det er sådan det skaL FORSTÅS

Soeren

Fra : struer

Dato : 13-09-06 02:16

Cyril Malka skrev:
> [...]
> Yahweh (Javehs hus - Guds hus), fortæller profetier fra Bibelen, at
> verdens ende begynder i dag, den 12. september 2006... Læs resten her:

sikke da noget sludder, verdens ende starter i dag 13 sep 2006 og ikke
i går

Erik L

Fra : B æ 9

Dato : 13-09-06 06:47

struer wrote:

> sikke da noget sludder, verdens ende starter i dag 13 sep 2006 og ikke
> i går
>
> Erik L

i dag er første dag i resten af dit liv!!

- så vær god ved dig selv og andre

Fra : Vidal

Dato : 13-09-06 18:48

B æ 9 wrote:

> i dag er første dag i resten af dit liv!!
>
> - så vær god ved dig selv og andre

Hey bæ, du har ret, hver dag er begyndelsen
til enden.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 14-09-06 08:01

Vidal wrote:

> Hey bæ, du har ret, hver dag er begyndelsen
> til enden.

så derfor er der god grund til at glæde sige over hver en lille ting

man ved jo ikke hvad man har tilbage - der fåes ikke kontoudtog eller
henstand i livets bank

til gengæld er der en hulens masse gebyrer!!

Fra : Patruljen

Dato : 14-09-06 16:49

Soeren wrote:
> "Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> nåe, det er sådan det skaL FORSTÅS

Nja. Du.
Det er nok en lidt forenklet udgave, Andreas overleverer, der

Først og fremmest. Min beskedenhed undlader, at erklære mig dygtig.
Jeg har blot fortalt og konstateret, at jeg er socialpæd. idrætspæd.
specialpæd. og terapeut...

Meen. Det er som bare en ting, der står under en anonym underskrift.
Du behøver ikke nødvendigvis tage det for gode varer. Det er ikke en
uvæsentlig pointe.

Samtidig kan du så læse. At tiltider er jeg ganske seriøs. På andre
tidspunkter kan du nok mere kategorisere mit skriv som en happening.
Skæg og ballade. Og lidt stof til eftertanke. At få vendt og drejet,
synspunkter, indhentning af info.
Det er sådan, jeg kan bruge dette forum. Ikke til selv - promovering
eller reklame, med henvisninger til mine fortræffeligheder.

De to ting er skarpt adskilt.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 14-09-06 17:02

Vidal wrote:

> Hey bæ, du har ret, hver dag er begyndelsen
> til enden.

Endelig Villy. Næe, nej. Bæ9 er ikke dum. Langtfra oven - i - købet

Best regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 14-09-06 23:11

Patruljen wrote:

> Endelig Villy. Næe, nej. Bæ9 er ikke dum. Langtfra oven - i - købet
>

> Best regards Bruun

det var godt nok klogt sagt, patrulje!