Anbefaling af el-kødhakker ønskes.
Fra : Mai-Brit

Dato : 21-06-01 19:14

Skal bruge når vi får ½ gris.
Mai-Brit

Fra : Torbenth

Dato : 21-06-01 19:29

Mai-Brit skrev i meddelelsen
<3b3239fe$0$34303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Skal bruge når vi får ½ gris.

Hej.

Vi har selv hakket mange grise med en Kenwood.

Mvh.
Torben

Fra : Thïngmand

Dato : 22-06-01 08:03

> Vi har selv hakket mange grise med en Kenwood.

Stakkels grise...

Fra : Torbenth

Dato : 22-06-01 21:50

Thïngmand skrev i meddelelsen ...

>Stakkels grise...

Ja og vi startede med halen

Mvh.
Torben

Fra : Ramsing

Dato : 23-07-01 01:48

Jeg er enig med Anna. Jeg har samme maskine - og den er kanon!

Fra : Anna Larsen

Dato : 23-06-01 07:47

Jeg vil absolut anbefale den maskine, der i gamle dage hed 'Ballerup master
mixer', men som nu har skiftet navn til 'Electrolux assistent'. Gearingen på
den gør, at den er væsentlig kraftigere end andre maskiner. Men den er så
også en del dyrere....... med kødhakker vist omkring 3500,-
Jeg har haft min i 5-6 år, der har aldrig været bøvl med den.
Jeg har uden problemer hakket okser, grise og lam. Den rører også mageligt
dej til 2 tunge rugbrød ad gangen.

Mai-Brit <mai-brit@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b3239fe$0$34303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...