Spidey 3
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-09-06 12:13

Traileren er kommet.

http://imdb.com/title/tt0413300/trailers-screenplay-E28048-10-2

Ser interessant ud.

Venom, Sandman og Gwen Stacy. Jeg tror på, at Raimi rammer plet igen.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Holst

Dato : 12-09-06 12:22

Mark Thomas Gazel wrote:

> Traileren er kommet.
>
> http://imdb.com/title/tt0413300/trailers-screenplay-E28048-10-2
>
> Ser interessant ud.

Tjah ... af en eller anden grund sagde både 1'eren og 2'eren mig ikke
alverdens, så jeg håber da, at 3'eren bliver bedre, men traileren siger
jo ikke alverdens derom.

Men det minder mig da om, at jeg må se at få genset Æblemostreglementet.

Fra : No Humor Man

Dato : 12-09-06 12:26

Mark Thomas Gazel wrote:

> Jeg tror på, at Raimi rammer plet igen.

Igen? 2'eren var da en fæl skuffelse og det at det ikke var Gwen Stacy
i den første, var da også imo en kikser af format.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Prop Den - http://www.aokforums.com/thepropden/thepropden.html

Fra : Per

Dato : 13-09-06 12:54

> Igen? 2'eren var da en fæl skuffelse og det at det ikke var Gwen Stacy i
> den første, var da også imo en kikser af format.

Hvem er Gwen Stacy?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-09-06 13:26

Per wrote:

> Hvem er Gwen Stacy?

Kort fortalt:
Peter Parkers første kæreste og hende der oprindeligt var fanget af
Green Gobling i den historie den første Spider-man film er baseret på.

Mere uddybende forklaring på http://en.wikipedia.org/wiki/Gwen_Stacy

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-09-06 18:51

> [...]
> Peter Parkers første kæreste og hende der oprindeligt var fanget af Green
> Gobling i den historie den første Spider-man film er baseret på.

Der er åbenbart flere variationer af den historie og filmfolkene har så
valgt den med MJ (ej Gwen Stacy), der ikke dør, men bliver reddet.

Mark

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 12-09-06 13:39

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Traileren er kommet.

Øh ja og den har været på nettet et stykke tid :D

Kunne godt lide de 2 andre, håber bare han dropper den næsten altødelæggende
patriotiske scene, som der er i begge film :S