Winamp som fuld skærm output signal?
Fra : Burgos

Dato : 11-09-06 18:43

Hej,

Jeg har en Amilo bærbar med tv-out. Grafikken er ifølge enhedshåndtering
VIA/S3G Unichrome Pro IGP. Jeg kan sagtens få tv-out signalet til at virke
når jeg lader mit tv være en klon eller forlængelse af skrivebordet. Jeg vil
gerne have at når jeg streamer noget tv gennem winamp, at det er det eneste
der kommer ud af tv-out.

Jeg rodede med sådan en konfiguration for år tilbage da jeg havde BS-player
sat sådan op, men nu kan jeg simpelthen ikke huske hvordan det er skruet
sammen. Såfremt det er muligt - er det så en indstilling for grafikkort
eller afspiller?, og kan det tænkes at det dengang kunne lade sig gøre da
jeg brugte et geforce kort, og måske ikke nu da det er en billig bærbar?

På forhånd tak

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-09-06 12:42

Burgos wrote:
> [...]
> forlængelse af skrivebordet. Jeg vil gerne have at når jeg streamer
> noget tv gennem winamp, at det er det eneste der kommer ud af tv-out.

Jeg har lige installeret Nvidia's software... kan ikke huske navnet...
PureVideo et eller andet... og nu kan jeg højreklikke på en avi og vælge
"afspil på min..." og så 2 underpunkter, "Analog Skærm" eller "PLV-Z3".

/jim