The Godfather
Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-09-06 17:31

Min niece har købt hele trilogien enkeltvis på tilbud og jeg mener de er på
tilbud mange steder - dvd tilbuddet lyder i øjeblikket '1 stk 59,95 - 2 stk.
100,00'

Hun købte de 3 Godfather film og Scarface for 200,- og dem har jeg så lånt
og glæder mig til et gensyn - hvis nogen ved hvilke udgaver jeg taler om,
ved i så om disse versioner er rigeligt gode? jeg mener mht. længde (uncut)
og er den tekniske kvalitet ok? jeg synes ikke rigtig Rewind giver mig et
endegyldigt svar.

Det er Paramounts Widescreen Collection serie (One to Watch klistermærke på
fronten).

tak!
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-06 17:52

Hej, jeg har købt samme serie til 120 kr (40 kr stk) på tilbud for 3 mdr
siden, og så dem her i sommerferien. De er super kvalitet - mine har også
"one to watch" mærket.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-09-06 18:32

> Hej, jeg har købt samme serie til 120 kr (40 kr stk) på tilbud for 3 mdr
> siden, og så dem her i sommerferien. De er super kvalitet - mine har også
> "one to watch" mærket.

finno.

så må jeg få holdt mig en lille maraton

Fra : Peter T.

Dato : 10-09-06 21:18

sniper_Nolight udviste en rettidig omhu og skrev:

> så må jeg få holdt mig en lille maraton

Jeg købte dem også for et halvt års tid siden, da jeg aldrig rigtig har
fået set dem. Da jeg begyndte, kunne jeg slet ikke stoppe igen og jeg
havde pludselig et meget mystisk underskud på søvnkontoen. :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 5. august 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 165/50 (77%). Streaks: wins/losses/current 18/4/1 win

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-09-06 16:46

> Jeg købte dem også for et halvt års tid siden, da jeg aldrig rigtig har
> fået set dem. Da jeg begyndte, kunne jeg slet ikke stoppe igen og jeg
> havde pludselig et meget mystisk underskud på søvnkontoen. :)

Amnn nu kan jeg jo slet ikke vente på weekend jo! 3'eren kan jeg ikke
huske overhovedet og de 2 andre står svagt i min hukommelse...

Fra : Peter Heide

Dato : 10-09-06 20:12

Jeg kan huske en screen casting (?) med Marlon Brando hvor han laver sjov
med en appelsinskral ( hér tænker jeg ikke på scenen i filmen med drengen )
er den med som ekstramateriale på DVD'erne ?