Erfaring med Waxit.dk ?
Fra : JustMe

Dato : 10-09-06 11:41

Hejsa

Jeg ved ikke om det er den rette gruppe at spørge i, men er der nogen
herinde der har erfaringer med www.waxit.dk ? er produkterne gode? de koster
jo en del, men jeg er villig til at købe hvis det er en god kvalitet.

Evt erfaringer med intimvoksning? hvilken patron skal man vælge? man er jo
temmelig sart der nede...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-09-06 12:49

Den Sun, 10 Sep 2006 12:40:35 +0200 sendte "JustMe"
<mail@SLEThellenielsenFJERN.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>jo en del, men jeg er villig til at købe hvis det er en god kvalitet.
>
>Evt erfaringer med intimvoksning? hvilken patron skal man vælge? man er jo

Voks?...Hæld dog cognac på og sæt en tændt lighter derned, så klarer
naturen resten....Og så dufter det eftersigende af flamberet kylling
bagefter.

(på eget ansvar)

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : JustMe

Dato : 10-09-06 18:09

> Voks?...Hæld dog cognac på og sæt en tændt lighter derned, så klarer
> naturen resten....Og så dufter det eftersigende af flamberet kylling
> [...]

Tak for dit yderst brugbare svar!

Fra : Sabina H.

Dato : 10-09-06 22:30

JustMe wrote:
> [...]
> kvalitet.
> Evt erfaringer med intimvoksning? hvilken patron skal man vælge? man

jeg har ingen erfaringer med voksprodukterne, men kun med negleprodukterne,
og har altid været ganske tilfreds....
manden bag Waxit.dk kender jeg også, og han er en god fyr, der gerne giver
råd i telefonen hvis det er nødvendigt....
giv ham et kald ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-06 23:00

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> [...] manden bag Waxit.dk kender jeg også, og han er en god fyr
> [...] giv ham et kald ;)

Du får det til at lyde som om han er en mandeluder?

Fra : Sabina H.

Dato : 11-09-06 01:12

ThomasB wrote:
> "Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> Du får det til at lyde som om han er en mandeluder?

der er altid nogen der har hovedet under bæltestedet... han er en ganske
almindel forretningsdrivende, som tilfældigvis også er en rar fætter.....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-09-06 13:58

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> wrote in message

> der er altid nogen der har hovedet under bæltestedet...

Underligt. Og så - af alle steder - i dk.snak.seksualitet. Ja, man
forundres...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.