Centerlogo
Fra : HC

Dato : 09-09-06 20:07

Hej med jer!

Jeg har mistet 2 centerlogoer til mine alufælger. Det drejer sig om
alufælger mærket: RONAL
Nu hvor jeg skal skifte dem, leder jeg efter et centerlogo med bilmærket - i
mit tilfælde TOYOTA.

Jeg har ledt overalt på nettet uden resultat. Ser ud, som om det kun er mig
der har det problem.

Men måske er der nogen her i gruppen, som kender et link eller en adresse på
et firma der kan løse mit problem.

På forhånd mange tak!

Hanscarlsen

Fra : Mogens...

Dato : 09-09-06 20:30

"HC" <hhc@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Men måske er der nogen her i gruppen, som kender et link eller en adresse
> på
> et firma der kan løse mit problem.

Har du søgt på "centercaps Ronal"?
www.ronalusa.com/wheels.html
To obtain center caps, or accessories for CURRENT or older wheel styles,
--identify your wheel style, provide size, and finish of the wheel-and your
needs.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-09-06 09:35

HC wrote:
> [...]
>
> Men måske er der nogen her i gruppen, som kender et link eller en
> adresse på et firma der kan løse mit problem.

Tja. Jeg har allerede skrevet at det kan jeg måske hjælpe dig med, så det
gider jeg ikke skrive igen...