Superman I - IV i nye udgaver på dvd
Fra : Morten Bowman

Dato : 09-09-06 12:55

Fra : Jubii

Dato : 09-09-06 13:40

On Sat, 09 Sep 2006 13:55:07 +0200, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:
in dk.kultur.film
>http://www.dvdactive.com/news/releases/superman5.html
>Se cool nok ud.-)

Hvad var det du skrev for 2 min. siden?
Nåhjo, usenet er ikke til reklamer.

Der er markedsgrupper til køb og salg, og der er internetgrupper til
internetopslag, så der skal din reklame/opslag hen.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 09-09-06 14:30

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er markedsgrupper til køb og salg, og der er internetgrupper til
> internetopslag, så der skal din reklame/opslag hen.

Hvad snakker du om? Jeg er da glad for at han viser mig det her, ellers
havde jeg ik set de covers/nye udgaver før de var i butikkerne. Nu har jeg
noget at glæde mig til.

Mvh. Martin

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-09-06 16:10

On Sat, 09 Sep 2006 14:40:17 +0200, Jubii <gruntsaver@jubii.dk> wrote:

> [...]
>
>Der er markedsgrupper til køb og salg, og der er internetgrupper til
>internetopslag, så der skal din reklame/opslag hen.

Få dig et liv. Jeg henviste ikke engang til en side hvor du kan købe noget
som helst.
Dette var en information til filmelskere.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-06 18:01

> Få dig et liv. Jeg henviste ikke engang til en side hvor du kan købe
> noget som helst.
> Dette var en information til filmelskere.

Vel talt!

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Jubii

Dato : 10-09-06 09:54

On Sat, 09 Sep 2006 17:10:15 +0200, Morten Bowman
> [...]
>som helst.
>Dette var en information til filmelskere.

Du har sendt et OPSLAG til gruppen, hvis folk vil se dine OPSLAG kan de se det i
OPSLAGSgruppen. Dog er der nogle/nåhja mange her inde der er for småt begavede
til at forstå det. At du så er så dum du bebrejder andre for deres reklamer og
ikke selv kan se hvor dine indlæg hører hjemme, er så hjernedødt som det kan
blive. At du så heller ikke forstod hentydningen til den reklame du bebrejdede
en anden for at sende, er så blevet forklaret.

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-09-06 11:07

> [...]
>blive. At du så heller ikke forstod hentydningen til den reklame du bebrejdede
>en anden for at sende, er så blevet forklaret.

Whatever

Fra : Mogens

Dato : 10-09-06 19:53

On Sun, 10 Sep 2006 10:54:21 +0200, Jubii <gruntsaver@jubii.dk> wrote:

>Du har sendt et OPSLAG til gruppen,

Nå, i starten kaldte du det da for en reklame, hvilket det
da bestemt ikke var. Beslut dig nu lige for hvad det
egentlig er du vil skændes om.

Og så kan jeg da heller ikke se noget forkert i Mortens
oprindelige indlæg. Hvordan kan et tip om nye versioner
af de gamle Superman film høre mere hjemme i en anden
gruppe end denne? Morten henviste jo netop ikke til en
side hvor man kunne købe de nævnte film, så nogen
reklame var det da ikke.

Fra : Eivind

Dato : 11-09-06 00:11

> [...]
>gruppe end denne? Morten henviste jo netop ikke til en
>side hvor man kunne købe de nævnte film, så nogen

Tja, for at være helt korrekt kunne Morten have linket til en
decideret nyhedsside i stedet for en butik.. men der er nok ikke ret
mange udover hr. Jubii der kan få ondt i røven over det.

Fra : Kim2000

Dato : 09-09-06 14:58

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> http://www.dvdactive.com/news/releases/superman5.html
> Se cool nok ud.-)

Bestemt nogle flotte covers, men er man lidt kvik kan man finde de gamle
covers og samle alle fire for under 200 kroner. De sidste to skal forøvrigt
ses som komedier.

mvh
Kim

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-09-06 16:04

> Bestemt nogle flotte covers, men er man lidt kvik kan man finde de
> gamle covers og samle alle fire for under 200 kroner. De sidste to
> skal forøvrigt ses som komedier.

Der er da noget "Donners' cut" på Superman II. Det må vel være det, der er
det nye.

Desværre har de nok ikke fjernet de mystiske pegefingerstråler, men der er
flere Lois Lane scener.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-09-06 16:13

On Sat, 9 Sep 2006 17:03:36 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

> [...]
>det nye.
>
>Desværre har de nok ikke fjernet de mystiske pegefingerstråler, men der er

Superman II" med undertitlen "The Richard Donner Cut", der inkluderer en ny
start, slutning, 15 minutters genoprettede optagelser af Marlon Brando som
Jor-El og meget mere.

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-09-06 16:08

On Sat, 9 Sep 2006 15:58:10 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> [...]
>covers og samle alle fire for under 200 kroner. De sidste to skal forøvrigt

Joo, men disse udgaver er jo peppet noget op med bedre lyd, ny start og
slutning oma.
Jeg tror da jeg køber de to første

Fra : Kim2000

Dato : 09-09-06 16:23

> Joo, men disse udgaver er jo peppet noget op med bedre lyd, ny start og
> slutning oma.
> Jeg tror da jeg køber de to første

De sidste to kan man i hvertfald snildt klare sig med dårlige udgaver af.
Jeg må også sige jeg er lidt nysgerrig overfor de to første, så hvis jeg
skulle støde ind i dem til omkring de 100 kroner hver, så ender det jo nok
med de kommer med hjem. Jeg kan se der er en ekstra supermanfilm sammen med
etteren (en 1951 film).

mvh
Kim