Gratis månedlig filmleje - uden forpligtig~
Fra : rasmus@myhrewinther.~

Dato : 09-09-06 11:03

Hej... tænkte at det måske var noget for dig at få tilsendt dvd-film
gratis.

Jeg er medlem af noget der hedder Lovefilm.dk som er en
"internet-version" af Blockbuster. Man går ind på deres
hjemmeside: www.lovefilm.dk og vælger hvilke film man gerne vil se (og
der er mange at vælge imellem), hvorefter de tilsender 2 af de film
man har vagt. Når man så har set filmene sender man dem tilbage i den
frankerede svarkuvert som fulgte med filmene, og når Lovefilm så
modtager filmene afsendes de næste film på din liste osv. osv.
Normalt koster det 189 kr. pr. mdr. at få 2 film af gangen, men fordi
jeg er medlemmer, så kan du få 1 mdr. gratis.
Jeg vil så på samme tid modtage ½ månedsleje ekstra. Så der er
bonus for os alle!
Fortiden har de lidt ekstra til dig! foruden en måneds gratis
videoleje får du også en biografbillet til en valg fri film.

Når der er gået en måned er det bare at melde dig ud igen, hvilket
er ganske nemt, for man skal bare gå ind på deres hjemmeside og melde
sig fra dagen inden ens gratis-abonnement udløber. Så hvis du har
lyst til gratis at få tilsendt film den næste måneds tid skal du
bare gøre følgende;

Fremgangsmåde:
Gå ind på www.lovefilm.dk
I højre side af skærmen står der "Har du en gavekode?" Her
indtaster du koden: 75214
Den næste side fortæller dig om tilbuddet, og her skal du indtaste
e-mail, lave et personligt kodeord osv.
Så er du i gang, og kan begynde at vælge film til din ønskeliste.

God filmlyst....

Fra : Jubii

Dato : 09-09-06 11:33

On 9 Sep 2006 03:03:00 -0700, rasmus@myhrewinther.dk wrote:
in dk.kultur.film
>Hej... tænkte at det måske var noget for dig at få tilsendt dvd-film
>gratis.

Aarrrrggg, en reklame, og fra en usenetspammer.

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 26-01-07 10:21

Jubii <gruntsaver@jubii.dk> wrote:

> Aarrrrggg, en reklame, og fra en usenetspammer.

Han har da været grundig, den gode mand.
Sendt til 3 forskellige grupper
Jeg er mere træt af de lortereklamer der kommer fra Sverige, fuld af
skrivefejl (Home Enter...eller hvad de hedder i dag)!

--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-09-06 12:53

On 9 Sep 2006 03:03:00 -0700, rasmus@myhrewinther.dk wrote:

>Hej... tænkte at det måske var noget for dig at få tilsendt dvd-film
>gratis.

Usenet er ikke til reklamer.

Fra : Mogens

Dato : 09-09-06 15:33

> [...]

>Fremgangsmåde:
>Gå ind på www.xxxxxx.dk
>I højre side af skærmen står der "Har du en gavekode?" Her

Klage over spam afsendt til Lovefilm, så den
rabat kan du godt vinke farvel til.

Så ka du lære det.

Fra : Per Hansen

Dato : 09-09-06 17:56

Mogens wrote this

> Klage over spam afsendt til Lovefilm, så den
> rabat kan du godt vinke farvel til.
>
> Så ka du lære det.

Lovefilm er skide ligeglade, har prøvet det før, send mail hertil
istedet for: groups-abuse@google.com

--
Per Hansen.

Fra : PerX ...

Dato : 10-09-06 03:35

In article <Xns9839C09EA17B4fllsemail@216.196.109.144>,
onoman99opo****etikon@yahoo.dk says...
> Mogens wrote this

> Lovefilm er skide ligeglade, har prøvet det før, send mail hertil
> istedet for: groups-abuse@google.com

Gad vide om man kan klage til
http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/godskik/saerlige-
omraader/internet/net-tjek/spam/

Fra : Barney Gumble

Dato : 10-09-06 15:09

PerX ... wrote:

> Gad vide om man kan klage til
> http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/mfl/godskik/saerlige-
> omraader/internet/net-tjek/spam/

Med mindre Rasmus (eller hvad spameren nu hedder) direkte arbejder for
lovefilm, så kan man ikke, da markedsføringsreglerne kun gælder
erhvervsdrivende...

BG

Fra : PerX ...

Dato : 11-09-06 02:01

In article <45041c88$0$4151$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, BG@duffbeer
says...

> Med mindre Rasmus (eller hvad spameren nu hedder) direkte arbejder for
> lovefilm, så kan man ikke, da markedsføringsreglerne kun gælder
> erhvervsdrivende...

Det burde man kunne da deres metoder opfordre andre til at opføre sig
upassende.

Fra : Barney Gumble

Dato : 11-09-06 03:40

PerX ... wrote:

> Det burde man kunne da deres metoder opfordre andre til at opføre sig
> upassende.

Jeg har slet ingen respekt for Lovefilm, som jeg i bund og grund synes er et
møgfirma med nogle usle metoder til at _snyde_ folk til medlemsskaber, men
de _kan_ jo ikke rigtig gøres ansvarlige for, at der er nogle af deres
kunder der ikke fatter, at nyhedsgrupperne ikke er til spam. Til gengæld
burde der gribes ind over for deres hvervemetoder, men det er en anden
snak...

BG

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 11-09-06 15:20

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunder der ikke fatter, at nyhedsgrupperne ikke er til spam. Til gengæld
> burde der gribes ind over for deres hvervemetoder, men det er en anden

Hvorfor??? såvidt jeg kan se så snyder Lovefilm da kun sig selv. Jeg har
selv været medlem i længere tid nu, har fået et par gratis film, og kun
betalt for en måneds leje, resten har jeg fået gratis gennem venner der har
meldt sig til.

Min venner har så tilgengæld kunne leje film gratis i en måned og fået en
gratis film for det, så de er fint tilfredse, og det er jeg også....

Mvh. Brian

Fra : PerX ...

Dato : 12-09-06 14:39

In article <45057074$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE says...
> [...]
>
> Min venner har så tilgengæld kunne leje film gratis i en måned og fået en
> gratis film for det, så de er fint tilfredse, og det er jeg også....

Det lyder som sådan en pyramide plan, er de ikke ulovlige?

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 12-09-06 15:19

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <45057074$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE says...

> Det lyder som sådan en pyramide plan, er de ikke ulovlige?

Nej der er ikke noget pyramide i det. Så skulle jeg jo få noget ud af det
hvis dem jeg har fået tilmeldt får tilmeldt nye medlemmer, osv. det gør jeg
ikke. Hvis jeg skaffer tre nye medlemmer (altså hvis de tilmelder sig med
min kode) så får jeg forlænget mit abonnement med 14 dage pr. nyt medlem, og
jeg får en gratis film pr. tre nye medlemmer. Det er ikke fordi jeg har fået
en masse ud af det, men jeg har været medlem i lidt over et halvt år, og kun
betalt for det store abonnement engang, samt jeg har fået "Wedding Crasher"
og "A history of violence" gratis...og derudover har jeg så lejet en masse
film som jeg gerne ville se, men ikke har fået taget mig sammen til at leje
i blockbuster. Jeg er sådan set ok tilfreds. Man skal jo bare lige holde øje
med hvornår ens abonnement udløber, så man melder sig ud inden da, ellers
trækker de automatisk for næste måneds abonnement.

Mvh. Brian

Fra : Trist

Dato : 11-09-06 18:29

"Barney Gumble" <BG@duffbeer(remove).com> wrote in

> [...]
> er til spam. Til gengæld burde der gribes ind over for deres
> hvervemetoder, men det er en anden snak...

Lovefilm og lignende er kun interessante, hvis man er uden arbejde.
Hvordan har folk ellers tid til at se alle de film, de skal se, før at det
kan betale sig at være medlem?