Oscarvært 2007 fundet
Fra : Morten Bowman

Dato : 09-09-06 11:01

Fra : Per Hansen

Dato : 09-09-06 18:12

Morten Bowman wrote this

> Og det blev Ellen
> http://www.oscars.org/press/pressreleases/2006/06.09.07.html

Det show skraber da også mere og mere bunden med deres værter.
Men så er det godt der er noget kaldet Fast Forward på HDD'eren.

--
Per Hansen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-09-06 17:24

> Det show skraber da også mere og mere bunden med deres værter.
> Men så er det godt der er noget kaldet Fast Forward på HDD'eren.

Ellen er imo en af de bedste kvindelige komikere der er, så det synes jeg er
et fint valg.

Hvem havde du gerne set?
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-09-06 20:59

sniper_Nolight skrev:

> Ellen er imo en af de bedste kvindelige komikere der er, så det
> synes jeg er et fint valg.

Jeg er enig. Hendes talkshow, som kører på TV3, tenderer mod det
kvælende familievenlige og kommercielle, og hendes sitcoms har vel kun
for alvor fungeret, dengang hun brugte det til offentligt udspring og
fik bibelbæltet på nakken, men hendes stand-up er der ikke noget galt
med. Jeg var også glad for hende som vært på Emmy-uddelingen, og
Grammy-uddelingen har hun åbenbart også haft fingrene i tidligere.

De seneste års valg af Oscar-vært har passet mig fint. Jeg ser også
gerne både Chris Rock og Jon Stewart tilbage igen en anden gang.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-09-06 16:43

> [...]
> for alvor fungeret, dengang hun brugte det til offentligt udspring og
> fik bibelbæltet på nakken, men hendes stand-up er der ikke noget galt

fuldstændig enig hendes standup er bestemt hendes force, hendes sitcom
var fin - resten ser jeg ikke.

Fra : Per Hansen

Dato : 11-09-06 21:46

sniper_Nolight wrote this

> fuldstændig enig hendes standup er bestemt hendes force, hendes
> sitcom var fin - resten ser jeg ikke.

Stadup dur bare ikke til et Oscar show.
Man skulle tro at de havde lært af "the Chris Rock incident".
Den mest eledigste vært performance i nyere tid.
Staduppere dur til et puplikum på et par hundrede stykker, men dælme
ikke til millionsvis af seere verden over på een gang.
Der skal man have en der iforvejen har fat i pulikum og det har
Ellen meget langt fra.

--
Per Hansen.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-09-06 08:26

> Stadup dur bare ikke til et Oscar show.
> Man skulle tro at de havde lært af "the Chris Rock incident".
> Den mest eledigste vært performance i nyere tid.

Jeg tænkte det samme.

> [...]
> ikke til millionsvis af seere verden over på een gang.
> Der skal man have en der iforvejen har fat i pulikum og det har

Oscarværten skal være showman ikke standup'er.

Jeg kunne dog godt forestille mig Ellen rode sig ud i noget Billy Crystal
agtigt. Hun har en god selvironi og kunne godt få noget spas ud af, at skrue
sig ned i forskellige håbløse kostumer, efterligne andre skuespillere eller
lign.

Men hvis hun bare stiller sig op og er "morsom", så falder det til jorden
med et brag.

Mark

http://mark.gazel.dk/

Fra : Per Hansen

Dato : 10-09-06 22:03

sniper_Nolight wrote this

> Ellen er imo en af de bedste kvindelige komikere der er, så det synes
> jeg er et fint valg.
>
> Hvem havde du gerne set?

En som Robin Williams f.eks, han kan gøre hvilken som helst situation
til noget morsomt.

--
Per Hansen.

Fra : Per

Dato : 11-09-06 11:45

> En som Robin Williams f.eks, han kan gøre hvilken som helst situation
> til noget morsomt.

Enig. Robin kunne være god. Måske Jim Carrey ville forsøge sig også?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-09-06 11:41

Den 10-09-06 23.03 skrev Per Hansen følgende:
> sniper_Nolight wrote this

> En som Robin Williams f.eks, han kan gøre hvilken som helst situation
> til noget morsomt.

Helt enig, men jeg er sikker på, at de simpelthen ikke tør bruge ham.
Han er alt for uforudsigelig. Og i så fald: Billy Crystal.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-09-06 22:56

On Sun, 10 Sep 2006 18:23:36 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolightFJERN@hotmail.com> wrote:

>Ellen er imo en af de bedste kvindelige komikere der er, så det synes jeg er
>et fint valg.

Jeg synes nu sjældent hun er rigtig sjov, men hun kan jo overraske

Fra : Basil

Dato : 11-09-06 15:24

Morten Bowman kom med denne ide:

> Jeg synes nu sjældent hun er rigtig sjov, men hun kan jo overraske

Jeg har heller ikke endnu oplevet det øjeblik, hvor hun på nogen måde
kunne være morsom.
Som vært, tja, et show for en branche der hylder sig selv, det er ikke
lige noget for mig, så om det er Gurli, Grethe eller Ellen er mig lige
fedt ^^
Kai