Geninstallation
Fra : Mort1s1

Dato : 23-08-06 20:11

Jeg står for at skulle geninstallere min PC - mit Antivirus program /
Firevall er Norman - leveret fra TDC - Hvordan undgår jeg virus / spy mm
indtil jeg får downloadet mit antivirusprogran, programmet tilbydes såvidt
jeg ved kun på denne måde, i hvert fald til TDC brugere.

mvh
Mort1

Fra : Kent Friis

Dato : 23-08-06 20:47

Den Wed, 23 Aug 2006 21:11:24 +0200 skrev Mort1s1:
> [...]
> indtil jeg får downloadet mit antivirusprogran, programmet tilbydes såvidt
> jeg ved kun på denne måde, i hvert fald til TDC brugere.

Lader være med at installere det.

og

Sørger for at have SP2 (og SP1? jeg kan ikke huske om den er
inkluderet i SP2) klar på CD, så du kan smide den ind inden du går
online. Og derefter Windows Update straks efter.

Mvh
Kent

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-08-06 09:50

Kent Friis wrote:

> (og SP1? jeg kan ikke huske om den er
> inkluderet i SP2)

SP1 er inkluderet i SP2.

mvh
Henning

Fra : Allan Olesen

Dato : 25-08-06 22:11

Henning Præstegaard wrote:
> SP1 er inkluderet i SP2.

....og installations-CD'en kan "patches" med SP2, så man i eet hug får
installeret en XP SP2. Søg på "slipstreaming".

Bortset fra tidsbesparelsen giver det også mulighed for at installere på
en partition, som er større end 128 GB. Den originale XP understøttede
ikke 48 bit LBA.

--
Allan Olesen