SW firewall elendig ?
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-06 23:53

Jeg bruger Sygate Pro, men den lider ligesom alle de andre af dette
problem:

I mailclienten har jeg masser af konti, alle med forskellige pop3/smtp
servere. Firewall'en spørger alene om den første konti´s server IP-er må
connecte til internettet. Hvis der svares nej, så blokeres også alle de
andre. Hvis der svares ja, så modtager/sender alle de andre konti også.

Men jeg vil gerne give/blokere adgang for hver eneste IP/hostname. Hvilekn
firewall kan dette ?

Derudover vil jeg også gerne kunne blokere når en html mail indeholder
trackingkode til en webserver, men hvis jeg har svaret ja på at første
mailkonti må modtage/sende så får ondsindet html også lov, og det er noget
møj.

Fra : John

Dato : 23-08-06 00:36

"Jonathan Andersen" <-> skrev i en meddelelse

> jeg vil gerne give/blokere adgang for hver eneste IP/hostname.

Prøv evt at højreklikke iconet ved uret, vælg 'Advanced Rules' og
klik på 'Add'.

Flere tips: http://www.kotiposti.net/string/SPF_eng/SPFGuide.html

Forum:
http://forums.sygate.com/vb/forumdisplay.php?s=7262f3843277d05b4749d93dd28529a1&forumid=7

Mvh John

Fra : John

Dato : 23-08-06 00:58

"Jonathan Andersen" <-> skrev i en meddelelse

> jeg vil gerne give/blokere adgang for hver eneste IP/hostname.

Dette gratis program kan tillade/blokere:
http://www.geocities.com/ecg81/fastdns.html

Mvh John