PC Zillin og active sync
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-06 09:51

Jeg har et problem med ovenstående. Der er indbygget firewall i PC
Zillin - Internet security 14. Men jeg kan ikke få lavet en exception i
min firewall så active sync kan virke. Er der nogen der kan hjælpe?

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Petersen

Dato : 21-08-06 22:18

"Brian Søgaard" <"kandugaettehvemjeger"@\\FJERN/gronaerten.dk> wrote in
message news:44e973fb$0$75036$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Zillin - Internet security 14. Men jeg kan ikke få lavet en exception i
> min firewall så active sync kan virke. Er der nogen der kan hjælpe?

Hej Brian

Trend Micro yder en super support til Pc-cillin

Mvh Petersen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-09-06 22:48

Brian Søgaard skrev:

> [...]
> Zillin - Internet security 14. Men jeg kan ikke få lavet en
> exception i min firewall så active sync kan virke. Er der nogen

Måske kan dette hjælpe:

http://www.microsoft.com/windowsmobile/help/activesync/default.mspx

Specifikt til PC Zillin:

http://www.microsoft.com/windowsmobile/help/activesync/trend.mspx