hmm, tror at nolge låne min internet linie~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-08-06 09:09

hejsa

ja lidt mærklige overskrift.
men nolge gange har jeg på fornemelsen, at jeg har et eller andet der bruger
min forbindelse.
lige pusli kan en www side være meget langttid om at komme frem.
kører med 2 mbit og 512 i upload så det er jo ikke der problemet er.
findes der et program da kan tjekke om der er nået på min putter som ikke
skal værer der.
kører med norton internet securit.
men den har ikke fundet nået.
håber at i kan hjælpe mig

thomas
+ post dk.edb.sikkerhed.virus

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 08:08

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote in message
> [...]
> lige pusli kan en www side være meget langttid om at komme frem.
> kører med 2 mbit og 512 i upload så det er jo ikke der problemet er.

Jo da! Hvis der er tryk på (mange brugere) vel enhver hjemmeside blive
langsom (svare langsomt).

> findes der et program da kan tjekke om der er nået på min putter som ikke
> skal værer der.

Jo, ca. 10000. Prøv AdAware

> kører med norton internet securit.
> men den har ikke fundet nået.

Det kan vist ikke overraske (hint: skift det program ud). Har du router? I
den kan du formentlig se om andre har fået tilddelt en ip, eller hvis den er
trådløs kan du undersøge om andre "låner" af din linie. Det kan jo også være
pc'en som du er inde på - her kunne du installere bitmeter eller lign.
program der fortæller dig hvad der løber igennem af trafik.

mvh
///M