How do i remove spyware antispywaresoldier~
Fra : martin

Dato : 05-08-06 15:31

Jeg har et problem med en irreterende spyware som har lagt sig på min
computer. Herunder poster jeg lige mit indlæg på engelsk.

I got this shit too on my computer. Must be a brand new adware because it is
impossible to find anything about it on the internet. Would be interesting
if any could help with a "proved" solution. Not a solution like "run
spydoctor....run adadware....." because these programs can't remove it!

Here is some keywords from the page http://antispynet.com/ or
http://www.antispynet.com/ you are redirected to all the time (better don't
click the link or you risk get the shit:

Antispywaresoldier Antispywarenetwork

Here is the text from that page

No more malware and trojans! AntiSpywareSoldier is armed and ready to take
over the watch.

AntiSpywareSoldier guarantees top-class protection against numerous harmful
programs swarming in the vast

spaces of the Internet. Every time you go online unguarded, you set your
personal information in danger of being copied

and used by hackers. Protect yourself from losing your money and precious
time. No more spam, no more aggressive

advertisement - it's only you and whatever you want to do on the Web -
without the risk of being cheated and robbed.

We bet that the computer of your dream is not a sinecure for all kinds of
online swindlers and it's definitely not a

spam or virus dispenser. Setting up a reliable spyware protection system on
your PC you guarantee your own and other

people's safety. With AntiSpywareSoldier Internet will be your best partner,
not your worst enemy.

Please help

Thanks Martin

Fra : Ole C

Dato : 05-08-06 16:55

martin skrev blandt andet:

> Jeg har et problem med en irreterende spyware som har lagt sig på min
> computer. Herunder poster jeg lige mit indlæg på engelsk.

(klip)

Hvorfor dog poste på engelsk i en dansk gruppe?

--
vh
Ole C

Fra : Niels Callesøe

Dato : 05-08-06 19:15

Ole C wrote in <news:44d4bf5c$0$15785$14726298@news.sunsite.dk>:

> (klip)
>
> Hvorfor dog poste på engelsk i en dansk gruppe?

Et rimeligt simpelt gæt er at han allerede har postet i et engelsk-
talende forum...

--
Niels Callesøe - dk pfy @work
pfy[at]nntp.dk - http://www.t29.dk/~nica/disclaimer.php

Don't buy D-Link. Thanks!

Fra : Ole C

Dato : 05-08-06 20:32

Niels Callesøe skrev blandt andet:

> Ole C wrote in <news:44d4bf5c$0$15785$14726298@news.sunsite.dk>:
> Et rimeligt simpelt gæt er at han allerede har postet i et engelsk-
> talende forum...

Og så ikke gider oversætte til dansk?
Der er jo altså stadig en del mennesker der ikke er de rene ørne til
engelsk, men alligevel har stor viden om computere.

--
vh
Ole C

Fra : Niels Callesøe

Dato : 05-08-06 23:12

Ole C wrote in <news:44d4f22c$0$15784$14726298@news.sunsite.dk>:

> Og så ikke gider oversætte til dansk?

Tjaeh. Jeg havde nok ikke selv været så doven, men nu spurgte du jo
selvom svaret lå lige for.

> Der er jo altså stadig en del mennesker der ikke er de rene ørne til
> engelsk, men alligevel har stor viden om computere.

Kan du nævne en eneste? (At have "PC kørekort" eller kunne installere
Windows uden hjælp er ikke "stor viden".)

Fra : martin

Dato : 05-08-06 22:36

ja det er rigtigt :)

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-08-06 16:20

martin <nospam@yahoo.com> wrote:

> Jeg har et problem med en irreterende spyware som har lagt sig på min
> computer. Herunder poster jeg lige mit indlæg på engelsk.

Du har fået et glimrende råd i alt.comp.virus. Hvorfor følger du ikke
det?

Fra : martin

Dato : 07-08-06 18:40

tak det prøver jeg.

Fra : Per

Dato : 10-08-06 12:40

"martin" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> on your PC you guarantee your own and other
>
> people's safety. With AntiSpywareSoldier Internet will be your best

Har samme problem

Selvom jeg kører trend , den slog firewall fra.

Irriterende, der står lidt om den på mcafee siden.

Hilsen
Per

Fra : mtim

Dato : 10-08-06 13:58

Jeg har løst problemet ved at afinstallere IE og bruge netscape.
Efterfølgende har jeg kørt 4-5 forskellige virus og adware scannere inclusiv
en del reboot indtil den var helt clean.

Jeg vil tro den kommer stadigvæk er der og vågner hvis jeg igen installere
IE og starter den. Men det vil jeg altså ikke prøve lige forløbigt.