Digital signatur og eToken
Fra : Bent Bjerre

Dato : 15-07-06 21:19

Jeg overvejer at anskaffe digital signatur og i den forbindelse ønsker jeg
ikke at have nøglen liggende på pc'eren. Jeg kan se at TDC sælger et produkt
de kalder eToken hvorpå man kan ligge nøglen. Prisen er kr. 450, en noget
høj pris for noget der for mig ligner en alm. usb lagringsenhed, så jeg har
følgende spørgsmål:

Er eToken en alm. usb lagringsenhed? og er der nogle sikkerhedsmæssige
grunde til at købe dette produkt fremfor en anden billigere usb
lagringsenhed?

Hilsen
Bent

Fra : gil