NIS2006: Frakobling af autoscan ?
Fra : Per Hansen

Dato : 14-07-06 19:04

Ved nogen hvordan man slår den automatiske AV scan af ens computer
fra i NIS2006 ?
Jeg synnes ikke lige jeg kan hitte det nogen steder i den.
Det er den Danske version jeg kører med.

--
Per Hansen.

Fra : Per Hansen

Dato : 15-07-06 14:06

Per Hansen wrote this

> Ved nogen hvordan man slår den automatiske AV scan af ens computer
> fra i NIS2006 ?
> Jeg synnes ikke lige jeg kan hitte det nogen steder i den.
> Det er den Danske version jeg kører med.

Har fundet en anden løsning.
--
Per Hansen.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 15-07-06 15:41

On Fri, 14 Jul 2006 13:04:23 -0500, Per Hansen
<onoman99opo****etikon@yahoo.dk> wrote:

>Ved nogen hvordan man slår den automatiske AV scan af ens computer
>fra i NIS2006 ?
>Jeg synnes ikke lige jeg kan hitte det nogen steder i den.
>Det er den Danske version jeg kører med.

"Skal du til at udvikle virusser, som de lowlife mennesker der bla
poster børneporno på den metode for at gøre opmærksomme på at de har
oprettet en hjemmeside med den slags lort ?
Nej tak du."

--
- Peter Brodersen
Ugens^WMånedens^WSommerens værktøj - Find vej: www.findvej.dk