PIX og VPN
Fra : b.c.skov@gmail.com

Dato : 29-06-06 10:01

Jeg har en Pix 515E, som jeg har ikke meget forstand på..
Jeg har konfigureret den så der er hul igennem til internettet...
Jeg skal dog have lavet følgende:

en VPN forbindelse ind til en server 10.96.31.7
en forbindelse på port 80 til server 10.96.31.7
en forbindelse til fjernskrivbordet (3389) til arbejdsstation
10.96.20.1

Jeg er lidt på bar bund..

Der skulle vel ikke være een som har lyst til at hjælpe mig?

Hilsen

BS

Fra : Brian

Dato : 02-07-06 21:32

f.eks. til din port80 skal du lave en static som ser sådan ud...
Og så skal du jo selvfølgelig også tillade det i din outside acl.

static (inside,outside) tcp interface 80 10.96.31.7 80 netmask
255.255.255.255 0 0

mht. til VPN så kommer det jo lidt an på hvilken slags du kører...
En ide ku jo også være at terminere din VPN i PIX'en.. men det kommer jo
helt an på hvad det setup "skal kunne"

/Brian

Fra : Lars Møller

Dato : 06-07-06 07:56

b.c.skov@gmail.com wrote:

> Der skulle vel ikke være een som har lyst til at hjælpe mig?

Disse links er løsningen på alle dine problemer:

http://www.cisco.com/en/US/tech/tk583/tk372/tech_configuration_examples_list.html
http://www.cisco.com/en/US/tech/tk648/tk361/tk438/tsd_technology_support_sub-protocol_home.html

Med venlig hilsen

Lars P. Møller