ATI Mobility Radeon X700
Fra : Artoo

Dato : 08-09-06 21:01

Hej Gruppe

Jeg er lidt i tvivl angående dette grafikkort til bærbare.

Der er 128mb på kortet,ikke?, eller ?

Nogle steder står der også "op til 512 MB HyperMemory" hvad
betyder det ?

Fra : Brian

Dato : 10-09-06 11:35

"Artoo" <ArtoodkFJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er 128mb på kortet,ikke?, eller ?
>
> Nogle steder står der også "op til 512 MB HyperMemory" hvad

At den deler med den normale hukommelse = dårlig ydelse ifht. dedikerede
RAM.

Fra : Artoo

Dato : 10-09-06 15:34

Brian skrev:
> "Artoo" <ArtoodkFJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> At den deler med den normale hukommelse = dårlig ydelse ifht. dedikerede
> RAM.

Men selve grafikkortet har jo også selv 128mb. Er det så ikke kun ok
at PCI-ekspressen gør at kortet yderligere kan låne op
til 512mb effektivt fra bundkortet ?

Fra : Brian

Dato : 15-09-06 19:25

> Men selve grafikkortet har jo også selv 128mb. Er det så ikke kun ok
> at PCI-ekspressen gør at kortet yderligere kan låne op
> til 512mb effektivt fra bundkortet ?

Den deler svjv også de 128 med "de andre ram".

Fra : Artoo

Dato : 15-09-06 22:46

Brian skrev:

> Den deler svjv også de 128 med "de andre ram".

Ok det mener jeg ikke, nogen der kan give en afklaring ?