diesel priser i tyskland og Holland
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 08-09-06 20:45

hej
er der nogen der har et godt link til Diesel pris tjek på nettet
i henholdvis tyskland, Holland og Danmark
dem jeg kan finde... er ikke helt realistiske

mvh Søren

Fra : Mogens...

Dato : 08-09-06 20:50

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> er der nogen der har et godt link til Diesel pris tjek på nettet
> i henholdvis tyskland, Holland og Danmark
> dem jeg kan finde... er ikke helt realistiske

Næh, men jeg er i søndags lige kommet hjem fra ferie, og i Tyskland
koster diesel mellem 1.16 og 1.25 euro pr liter...

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-06 20:59

On Fri, 8 Sep 2006 21:44:42 +0200, "Søren Jacobsen"
<fsgbooking@hotmail.com> wrote:

>hej
>er der nogen der har et godt link til Diesel pris tjek på nettet
>i henholdvis tyskland, Holland og Danmark
>dem jeg kan finde... er ikke helt realistiske

DR Tekst-TV har da en side med benzin- og dieselpriser på side 451, så
vidt jeg husker. Hvor opdaterede de er ved jeg så ikke.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Klaus G.

Dato : 08-09-06 21:23

> er der nogen der har et godt link til Diesel pris tjek på nettet
> i henholdvis tyskland, Holland og Danmark
> dem jeg kan finde... er ikke helt realistiske
Ikke _helt_ up-to-date, men det overlever du sikkert :D

http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=14758

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 08-09-06 23:11

Jo mon ikke jeg overlever

det var mere fordi at den står til 9.15 kr idag på en af de der sider med
priser... men jeg har lige tanket til 8.09kr
og har den sidste mån ikke betalt mere end max 8,25 kr
og fyringsolie til 7,90kr

men tak alligevel
Søren

Fra : Ole Jensen

Dato : 08-09-06 23:26

> [...]

> priser... men jeg har lige tanket til 8.09kr
> og har den sidste mån ikke betalt mere end max 8,25 kr

Det er nok listepriser, og ikke lokale rabatpriser.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert