The MatchMaker go online within the next 2~
Fra : The MatchMaker

Dato : 08-09-06 17:41

Tirsdag den 29. august skrev jeg følgende:

>Det lader til at Cyril Malka ikke har fattet ret meget, og vælger at
>fortsætte som hidtil. - Cyril Malka's opfording: " Bliv ved! Bliv
>ved!" er taget til følge!
>
>Første runde er hermed afsluttet.
>
>Den følgende runde vil uden tvivl både glæde og skuffe Cyril Malka.
>
>Du vil afgjort blive genstand megen opmærksomhed i den kommende tid -
>og det vil uden tvivl glæde dig, men du skal ikke være i forventning
>om, at det umiddelbart bliver synligt for dig i samme omfang, hvilket
>uden tvivl vil skuffe sig, desværre, det må du lære at leve med.

Som lovet, så gjort.

Tidspunktet er nu kommet til at første del af anden runde vil
manifestere sig, og jeg skal derfor informere dem som måtte have
interesse heri, at der inden for de næste 24 timer vil blive åbnet en
informationsside om Cyril Malka, hvor der vil blive fokuseret på Cyril
Malka's påståede psykologiske kompetencer og påståde forudsætninger
herfor.
The MatchMaker

"Man må kende sin fortid for at kunne forstå sin nutid og forme sin fremtid." - Ukendt

"Demokrati betyder, at der eksisterer en lov, som alle respekterer, og at retten til debat og kritik også udøves." - Abdolkarim Soroush

Fra : Patruljen

Dato : 08-09-06 18:51

The MatchMaker wrote:

> [...]
>
> "Demokrati betyder, at der eksisterer en lov, som alle respekterer, og at retten til debat og kritik også udøves." - Abdolkarim Soroush

Ja. Her er den så.

Matchmaker er en handlingens mand.

Bedste hilsner Bruun.

Fra : B æ 9

Dato : 08-09-06 19:17

Patruljen wrote:

> Ja. Her er den så.
>
> Matchmaker er en handlingens mand.
>
> Bedste hilsner Bruun.

hvad er hvor?

Fra : The MatchMaker

Dato : 08-09-06 20:22

Her er så det annoncerede link til den kritiske informationsside om
Cyril Malka:

http://home20.inet.tele.dk/matchmaker/CM/