Netcafe Italien
Fra : Jacob Jensen

Dato : 21-06-01 15:50

Hejsa

Jeg tager om 14 dage til Lazise ved Gardasøen på 14 dages ferie, men jeg
ville gerne kunne tjekke min e-mail mv. er der nogen af jer der kender til
netcafe'er eller lignende i området der omkring?

Tak

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 21-06-01 17:26

Jacob Jensen <basten@mailme.dk> skrev i news:9gt1id$ecd$1@news.inet.tele.dk
> [...]
> ville gerne kunne tjekke min e-mail mv. er der nogen af jer der kender til
> netcafe'er eller lignende i området der omkring?

På nettsida mi: www.tr-nett.com (Linker > Diverse) her jeg nettadr til flere
nettsider med adresser til netcafeer.

God tur
--
Torbjørn
www.tr-nett.com med over 400 reiserelaterte linker

Fra : J W Nielsen

Dato : 25-06-01 11:52

Hej !
Er idag lige ankommet fra Pescheira del Garda: 30 gr og sol:
Så en netcafe i Verona og så havde vores campingplads iøvrigt også
internetadgang, hvor jeg lejede mig ind for 7000 lire for en halv time.
Rigtig god tur - jeg er ikke misundelig overhovedet
Jørgen Wulff Nielsen
jwulff@post.tele.dk