Razr V3im
Fra : Henrik

Dato : 08-09-06 10:24

Hej NGer

Så kom Motorolas iTunes kombatible telefon til danmark, nogen der har
haft den i hånden?

Godt skidt? Min Sony Ericsson K750 er stort set død nu og V3im står på
ønske listen..

Hilsen Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-09-06 19:56

On 2006-09-08 11:24:22 +0200, Henrik <dyk@mil.dk> said:

> Så kom Motorolas iTunes kombatible telefon til danmark, nogen der har
> haft den i hånden?
>
> Godt skidt? Min Sony Ericsson K750 er stort set død nu og V3im står på
> ønske listen..

V3im? Den kan jeg ikke finde hos Motorola. Der er både en i og en m,
men ikke en im. Den originale iTunes-telefin ROKR, har jeg da set til
salg i Danmark. Ellers findes SLVR også med iTunes. Jeg synes i øvrigt
ikke, folk skriver særligt pænt om V3-modellerne.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik

Dato : 09-09-06 11:24

On 2006-09-08 20:55:43 +0200, Henrik Münster <henrik@muenster.dk> said:

> [...]
> salg i Danmark. Ellers findes SLVR også med iTunes. Jeg synes i øvrigt
> ikke, folk skriver særligt pænt om V3-modellerne.

Den findes skam, det er iTunes udgaven af V3i har fået at vide at den
kommer i Sonofon butikken inden for en uge. Til gengæld kommer V3i ikke.

Læs mere her: http://reviews.cnet.co.uk/mobiles/0,39030107,49266824,00.htm

Hilsen Henrik
--
Armageddon was yesterday
Today we have a serious problem

Fra : Henrik

Dato : 09-09-06 11:26

On 2006-09-08 20:55:43 +0200, Henrik Münster <henrik@muenster.dk> said:

> [...]
> salg i Danmark. Ellers findes SLVR også med iTunes. Jeg synes i øvrigt
> ikke, folk skriver særligt pænt om V3-modellerne.

Og her er den beskrevet på Motorolas hjemmeside.:

http://direct.motorola.com/ENG/web_producthome.asp?Country=GBR&language=ENG&productid=30519

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-09-06 09:49

On 2006-09-09 12:25:39 +0200, Henrik <dyk@mil.dk> said:

> Og her er den beskrevet på Motorolas hjemmeside.:
>
> http://direct.motorola.com/ENG/web_producthome.asp?Country=GBR&language=ENG&productid=30519

Tak

for linket. Det må være en engelsk udgave. Jeg ledte først på Motorolas
danske hjemmeside, hvor den ikke er nævnt. Så prøvede jeg den
amerikanske hjemmeside i den tro, at alle modeller er nævnt det. Her er
det kun ROKR og SLVR, der har iTunes. Der laves jo ofte specielle
modeller til forskellige udbydere eller lande. Mange gange er der så et
særligt bogstav efter modelnummeret. V3im må være en model, der ikke
sælges i USA.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-09-06 15:10

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:

> Så kom Motorolas iTunes kombatible telefon til danmark, nogen der har
> haft den i hånden?
>
> Godt skidt? Min Sony Ericsson K750 er stort set død nu og V3im står på
> ønske listen..

Jeg har en Motorola SLVR der er samme telefon som RAZR, blot uden
klap. Jeg kender et par andre der har RAZR og vi er alle enige... det
er en skodtelefon!

Brugerfladen er grim, telefonen er ret langsom og telefonbogen er
virkelig dårligt lavet. Istedet for som på en SonyEricsson at hver
kontaktperson kan have flere telefonnumre, så optræder hvert nummer
som hver sin kontaktperson, hvilket gør det temmeligt langsommeligt at
finde den rigtige person, når man søger i telefonbogen. At den så er
meget langsom til at reagere, gør at man tit skyder forbi og får
ringet til den forkerte.

Ordbogen til SMS er også vældig mystisk opbygget, men man kan dog
vænne sig til meget. Det går nogenlunde nu, men man skal hele tiden
holde øje med hvad den staver til, for ellers skriver den bare noget
volapyk, som ikke eksisterer.

Kamera og video er dårlig, men da jeg ikke bruger det er det ikke å
vigtigt for mig, men for nogen kan det være et problem.

SonyEricssons og Nokias koncept med at samme knap har flere
funktioner, alt efter hvad man er i gang med er jeg stor fan af. Det
har Motorola desværre ikke kopieret.

Så mit råd er at købe en anden telefon. Designet på Motorola'erne er
meget flotte, men de har meget tydeligt ikke gjort lige så meget ud af
brugerfladen og oplevelsen...

--
Mvh.
René Frej Nielsen