København - Bakkelukning
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-09-06 05:05

http://www.politi.dk/Koebenhavn/da/lokalnyt/Presse/Pressemeddelser/bakken_lukker_2006.htm

Så er I advaret om de trafikale forhold.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-09-06 06:51

"Aragorn Elessar" <AragornDK@Gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.politi.dk/Koebenhavn/da/lokalnyt/Presse/Pressemeddelser/bakken_lukker_2006.htm
>
> Så er I advaret om de trafikale forhold.

> [...]
Yep - men hvis vejret bliver varmere - som det ser ud til - kan den der
times varighed let blive _noget_ længere

--
Jesper Hedegaard

GS500E når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-09-06 08:49

"Jesper Hedegaard" <virker@ikke.uk> writes:

> "Aragorn Elessar" <AragornDK@Gmail.com> skrev i en meddelelse

> Yep - men hvis vejret bliver varmere - som det ser ud til - kan den der
> times varighed let blive _noget_ længere

Jaja, lad os nu bare ønske dem god tur. Det bliver nok ikke meget
værre end den sædvanlige myldretidskørsel der inde af...

(Ok, måske let underdrevet, jeg kender godt begge.)

Jeg ta'r cyklen, så skal jeg bare huske at krydse Nørrebrogade i god
tid inden Hillerødgade.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-09-06 13:18

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in message

> [...]
> c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics PO Box 2099, 1014 Cph. K
> (*) \(*) -- University of Copenhagen Denmark Ph: (+45)
35327918
> ~~~~~~~~~~ - (p.dalgaard@biostat.ku.dk) FAX: (+45)
35327907

*knastørt* Jow! Og: Plan smart!