Den alle - stedsnærværende.
Fra : Patruljen

Dato : 07-09-06 13:01

Cyrel, kære Cyrel.

Nu kan du så fantasere videre på. Hm. Har Bruun nogen boende ?
Eller er det Bruun, der fører dialog med Bruun ?

Gav vide, hvor mange timer du fantaserede på det oplæg, inden du
kunne sove

Jeg mener, Anders, skrev, at malkaerne nok sad og lurepassede et eller
andet sted. Han fandt endda situationen som signalerende fare...
Manden var ligefrem nervøs for, hvad du dog kunne finde på. Om du
ville gå til kriminelle udskejelser. Hacke og smitte med vira

Så jeg har ikke åbnet den post, du har sendt, må jeg tilstå.

Puha, da. Sved i håndfladerne.

Jeg tænkte tilgengæld ret meget anderledes. Og holdt fast i min
antagelse, at da du angreb min person efter mit første skriv, her.
Beskrev du hovedsagelig digselv.

Og hvad skrev du så....

At forbindelsen her til usenet var noget nær livsvigtig. At jeg sad i
mit cyberhul og mærkede min eksistens glide ud mellem alle dine
killfiltre.....

Meget hurtigt viste der sig stumper af sætninger, som antød, at jeg
næppe befandt mig i dit killfilter. Der kom svar. Blot var de så
direkte henvendt til andre. Indirekte var det svar til mig.
Med en sådan særbehandling kunne jeg forstå, at tingene nok ikke var
så betydningsløse, som du gav udtryk for. Eller med andre ord. Skjult
dagsorden.

Din tilstedeværelse har været en evig svævende fornemmelse. Kald det
intuition. Som de kriminelle, politiet syntes, kan fornemme deres
tilstedeværelse, når de aflytter, skygger og laver fotooptagelser.
Der er selvfølgelig tale om formodninger, når politiet mener sådan

Du fik så serveret et par flæskesvær du kunne gumle på. Og gumlet,
det har du
Jeg håber for dig, at du ikke har helt ondt i kæberne.
Faktisk tænkte jeg, at du ikke var helt hurtig på aftrækkeren, der.
Og bad om den med Gud.
For der er kun eèn Gud her. Og han hedder Malka?

Som du må have bemærket, har jeg ikke gjort mig de store
forestillinger om, hvem og hvad du måtte være. Lærredet holdes som
oftest rent. Spejlet er pudset.
Der kommer svar. Nuvel. Og tiltider underholdende bemærkninger. Det er
vist det.

Imens har jeg ventet på den virkelige underholdning. Og her kom så
lidt...

Den livsvigtige tilstedeværelse på webben, du tillægger andre. Er
din egen.
Cyberhullet. Hvor nogen sidder og analyserer på tekster, leder efter
holdninger, der måske kan bruges, ophav til teksterne. Er dit eget
cyberhul.

Cyberhullet. Hvor nogen syntes indlæg, fra anonyme debatører er så
vigtige. At den minutiøst skal gennemgåes, ned til de mindste linier,
er dit eget.
Med lup. Til niveau af ip - numre, hvilke maskiner, der er anvendt
osv. Det sure cyberhul, malka. Er dit eget. Er det ikke et hårdt
arbejde, du der har sat dig på ?
Arbejder du mon på fuldtid? Og der mener jeg ikke 37 timer. Men netop
fuldtid.

Jeg troede, som tidligere nævnt, at du ville komme som en trold ud af
hullet, tidligere.
Du må have gennemskuet, mine spørgsmål om tabu belagte
jødespørgsmål. At der var ingen personlige holdninger tilstede. Lidt
copypaste, måske. Men nej. Du blev i hullet.

Men at nogen kaldes for Gud, ligefrem. Som Michael Laudrop. Det er
slemt
For det er kun. Malka. Altid tilstede. Altid lurende i kulissen.
Som en Gollum i sin mørke underverden.

Regards Bruun