Anonyme Gengangere.
Fra : Claudio Adam

Dato : 07-09-06 09:40

Om anonyme gengangere og X antal Idenditeter.

Manipulationens Højborg, det kære smertens barn internettet,
- her hvor vi vælter og kævler i egen egenrådighed,
her vi forsøger at tale om religion:
Gud skal vide at vi var bedre stillet uden denne,
- men bare nøjedes med Gud og bedehus til og for GUD,
ikke til en eller anden religion der bare kører som en selvstændig
enhed, uden kontakt til sine undersåtter, se os.
Jeg har skrevet dette før og jeg skal vide at dette bliver sidste
gang:
Men Vi pisser på Gud hver hver eneste dag:
Ved at påstå at vi er å så fromme og å så herlige i al hvor glans,
vores næstekærlighed og min bare røv, etc. etc.

NB. Vi skriver år 2006.:
OG STADIGVÆK FÅR KVINDER UNDER 20 % MINDRE I LØN:
END OS DER HAR EN SÅKALDT PIK.

Måske var her et af mange emner at tage hul på i al jeres hellighed.

Farvel og tak, og skal jeg sige halleluja.

NS,er og altid NS.

Adam.

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 18:07

Claudio Adam (slet AY7GP) wrote:

> [...]
>
> Måske var her et af mange emner at tage hul på i al jeres hellighed.
>

> Farvel og tak, og skal jeg sige halleluja.

taber - men så kom de gamle da af med dig

Fra : Anonym skribent

Dato : 07-09-06 19:57

B æ 9 <b@e.9> skrev:
> taber - men så kom de gamle da af med dig

Du er jo selv bøsse og blochevik, Benny - og anonym.

Fra : B æ 9

Dato : 07-09-06 21:17

Anonym skribent wrote:

> Du er jo selv bøsse og blochevik, Benny - og anonym.

og....