S-Max test i FDM Motor
Fra : Mureren

Dato : 07-09-06 08:53

Hejsa...

Er der nogen der har mulighed for at lægge denne test i dk.binaer.motor?

Mvh.
Mureren

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-06 16:52

"Mureren" <mureren_tag_det_vaek@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
>
> Er der nogen der har mulighed for at lægge denne test i dk.binaer.motor?

Bedste bil hos EuroNcap pt...

Fra : Mureren

Dato : 07-09-06 17:11

> Bedste bil hos EuroNcap pt...

Ja, det kan jeg læse mig til på nettet (uden vederlag
Men testen af alt muligt andet end lige sikkerheden var jeg mere
interesseret i lige nu, jeg sætter nok underskriften på slutsedlen til en
2.0 TDCI Titanium Van i morgen!

Mvh.
Mureren
--
To spot the expert, pick the one who predicts the job will take the longest,
and cost the most!

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-06 17:17

> [...]

> Men testen af alt muligt andet end lige sikkerheden var jeg mere
> interesseret i lige nu, jeg sætter nok underskriften på slutsedlen til en

Van ?
Hvad er der sparet ?
Hvordan og hvornår blir en vogn til en Van ?
På fabrik eller importør og hvad gør de ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-09-06 17:18

Olsen skriver:

> Hvordan og hvornår blir en vogn til en Van ?

Gule plader.

> På fabrik eller importør og hvad gør de ?

Impotør.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-09-06 12:30

Mureren wrote:

> jeg sætter nok underskriften på slutsedlen
> til en
> 2.0 TDCI Titanium Van i morgen!

Og så spørger jeg lige dumt:

Hvor i bilen er anvendt titanium?

Det ville faktisk være et udemærket materiale til at lave biler af.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-09-06 13:03

On Fri, 8 Sep 2006 13:29:45 +0200, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>Og så spørger jeg lige dumt:
>
>Hvor i bilen er anvendt titanium?
>
>Det ville faktisk være et udemærket materiale til at lave biler af.

>--

Vi du være så venlig at holde fnatriverne væk fra min titanium.

Så vidt jeg véd er der ikke så meget af den, og der skal altså være
til mine briller samt armbåndsur.

Det er kompliceret at være allergisk overfor nikkel.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-09-06 13:26

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> writes:

> [...]
> til mine briller samt armbåndsur.
>
> Det er kompliceret at være allergisk overfor nikkel.

Jeg tror at der bruges betydeligt mere titanium på racercykler
end i Mondeo'er... Hvis der overhovedet er noget i sidstnævnte.

(Hvor meget sølv er der også i en Silver Shadow?)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-09-06 14:15

Uffe Ravn skrev:

> Hvor i bilen er anvendt titanium?

Sikkert ikke ret mange steder - pedalerne for at se smart ud?

> Det ville faktisk være et udemærket materiale til at lave biler af.

Mjaeh - det ville blive helvedes dyrt.

Titanium hærder lynhurtigt når der forarbejdes, dvs det vil være
svært at presse det til plader, svært at designe kollisionszoner, og
næsten umuligt at rette buler ud.

Men en fin blæreeffekt!

mvh

Martin

Fra : Klaus D. Mikkelse

Dato : 08-09-06 15:15

Martin Sørensen skriver:

> Titanium hærder lynhurtigt når der forarbejdes, dvs det vil være
> svært at presse det til plader, svært at designe kollisionszoner, og
> næsten umuligt at rette buler ud.

Min kone render rundt med titaniumbrller. De er lette at rette ud igen,
går det helt galt skal de bare varmes godt op.

Fra : Brian

Dato : 08-09-06 18:52

Klaus D. Mikkelse wrote:

> Min kone render rundt med titaniumbrller. De er lette at rette ud
> igen, går det helt galt skal de bare varmes godt op.

Jeg render rundt med en titaniumskinne på mit lårben. Da de forsøgte at
pille den af igen, havde skruerne sat sig fast... måske jeg skal foreslå dem
at varme skidtet op ?

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelse

Dato : 08-09-06 23:20

Mureren skriver:

> Er der nogen der har mulighed for at lægge denne test i dk.binaer.motor?

Send mig en mail, adressen er at finde på de hjemmesider jeg linker til
i min signatur.

Konklusion: Lækker bil, med en bovlam motor der larmer for meget.

Fra : TDN

Dato : 09-09-06 08:12

> [...]
> Hejsa...
>
> Er der nogen der har mulighed for at lægge denne test i dk.binaer.motor?

Her er testen:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/749B1EF0-08A5-4EDB-8C08-30443DABCA8D/0/1823.pdf

Mvh
Thomas