4 hjul og en overhaling....
Fra : Hafnia

Dato : 06-09-06 19:58

holda kæft hvor var det sjovt at se hvor amatøragtige de var...

de kunne ikke lave saksedøre...hvad havde de forventet, jeg vil da tro at de
skulle lave et speciet beslag der samtidigt føre døren ud før den bliver
skubbet op,-men det var nok for meget selv for professionelle idag...

Det værste var da den gang klyt med at svejse en lille plade i bunden af
bilen, og så bare give den tectyl,-det kunne jeg med mine blege IT arme gøre
ligeså ringe og dårligt, jeg ville enddag nok i min totale uvidenhed havde
givet det en ordentligt behandling med noget zinkmaling plus noget PVC
agtigt 'snav' og så smide tectyl på det til sidst,-men det vil sikkert ikke
komme på højde med den faglige stolthed og kvalitet som den erfarne
mekaniker lavede på TV..så kan man jo bare vente fem år og så se om den er
forsvundet....

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 06-09-06 20:27

Hafnia skrev:

> holda kæft hvor var det sjovt at se hvor amatøragtige de var...

Jeps

> [...]
> skulle lave et speciet beslag der samtidigt føre døren ud før den bliver
> skubbet op,-men det var nok for meget selv for professionelle idag...

De beslag kan man købe færdige til forskellige biler, om en 205'er er
en af dem ved jeg ikke....

Klaus

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-09-06 21:12

Den Wed, 6 Sep 2006 20:57:33 +0200 sendte "Hafnia"
<secolo@bysantin.ik> følgende røgsignaler:

>holda kæft hvor var det sjovt at se hvor amatøragtige de var...

85.000 kr for at sminke et lig til 2.500 kr....ja, det virker jo
logisk.

Ja ja, når bare T. Hansen er glade, så....

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Gunnar007

Dato : 06-09-06 22:04

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Wed, 6 Sep 2006 20:57:33 +0200 sendte "Hafnia"
> <secolo@bysantin.ik> følgende røgsignaler:

Var til fest i lørdags, og snakkede med ham som har castet folk til serien.

Men at dem som deltager med deres biler, er ægte nok,
De har ikke snydt sig til en halv time på skærmen, de eksisterer rigtig, og
bilerne er taget som folk kørte rund i.

Hilsen G

Fra : Anders Majland

Dato : 06-09-06 22:37

> 85.000 kr for at sminke et lig til 2.500 kr....ja, det virker jo
> logisk.

Også en af de fornuftige ting der blev filmet - altså mekanikeren der
ville skrotte den helt og så finde en nyere og pænere at tage
udgangspunk i ...

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-06 17:01

"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev i en meddelelse
> holda kæft hvor var det sjovt at se hvor amatøragtige de var...

Det er et ganske underholdende program.
Kan du ikke sige, hvordan de skulle opføre sig ??

> [...]
> de skulle lave et speciet beslag der samtidigt føre døren ud før den
> bliver skubbet op,-men det var nok for meget selv for professionelle

Det er da iorden de har idêerne, også mht. lambodørene,
men bilen var jo plumrådden og ku næppe bære dem osv.
Slutresultatet var da OK.
Kunden om man vil, var jo tilfreds.

> [...]
> mekaniker lavede på TV..så kan man jo bare vente fem år og så se om den er

Bilen var jo total rådden som de selv sagde, og jeg er sikker på,
firkanten de svejsede på, sikkert er 'måden' det gøres på hos
'de sorte' som lige skal ha en bil igennem...og mht. at gi den tectyl,
så fik bilen da lidt beskyttelse. Mange nye biler idag kører jo helt uden...
De nævnte også den havde 'en del olie' under vognen i starten.

Så amtaører ? Ved ikke.
Tror du vil finde meget sådan noget arbejde overalt.