Hvorfor mødes I ved Gladsaxe/Søborg om tir~
Fra : Søren

Dato : 21-06-01 14:47

Hej alle mcister.

Nu har jeg længe hørt om alle de mcér som mødes ved McD. ved Søborg. Så i
tirsdags måtte jeg ud, og se hvad det var for noget. Der var ca. en 20
stykker vil jeg tro. Folk stod i små grupper (dem de var kommet sammen med).
Efter et stykke tid ca. kl. 19.45 begyndte folk at køre en efter en. (Hvor
skulle de mon hen allerede). Jeg fulgte med en gruppe lidt efter, og fandt
ud af at alle var på vej til Langelinie !!! Da vi så havde været der ca. ½
times tid, var stort set alle fra Søborg kommet ud på kajen. HALLO. De
fleste var enige om, at det var røvsygt at stå og glo ved McD., at alle
alligevel ender, hvor man altid har mødtes når det er godt vejr - på
Langelinie. Her er dejlig udsigt, god kaffe og gode is. Giv dog de stakkels
folk i Søborg deres parkeringsplads tilbage, og mød op på langelinie med det
samme, og spar dig selv for den kedelige ventetid i Søborg.
Inden tråden bliver lang - ja-ja der skal være plads til os alle, og jeg kan
bare blive væk fra Søborg. Men det er da værd lige at tænke over
ikk´.....

Fortsat god sæson til alle.

Mvh Søren

Fra : Niels Drewes

Dato : 21-06-01 15:46

"Søren" <janner@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> bare blive væk fra Søborg. Men det er da værd lige at tænke over

Jep, for et par uger siden havde jeg præcis den samme oplevelse, jeg
ligeledes endte på Langelinie. På Langelinie er der ofte 50-70 mc'er hvis
vejret er godt og så er det hver dag hvis vejret er nogenlunde.

Vh

Niels
XJ600S

Fra : Steen Persson

Dato : 22-06-01 14:27

.....ja .jeg har også undret mig over det samme. Jeg har ikke været ved McD
netop fordi jeg ikke rigtig forstår hvorfor folk skal mødes et så kedeligt
sted når vi har Langelinie så tæt på.

--
Steen Persson
BSA A10 Golden Flash '55

Fra : JESPER STEN NIELSEN

Dato : 25-06-01 19:52

hejsa FCfan
Vi er 2 gutter som prøver at samle en helvedes masse FCK fans med
motorcykel.
Vi synes det kunne være sjovt at stifte en "klub" som mødes før FCK`s
udebanekampe for
derfor at drage afsted i samlet flok (på mc selvfølgelig)..

Skriv en mail til mig hvis dette har fanget din interesse

Jesper S Nielsen (Helsingør)
fckbh@get2net

FORZA FCK

Fra : Peter Colmorten

Dato : 22-06-01 15:50

Du kan da have dine meninger, men det er da helt ok at der er flere steder
at mødes, og der har da også være mange i Søborg ca 45 - 50 og alle kan jo
være med til at gøre det bedre, der er taget kontakt til McD. for om de
ville stille kaffe til rådighed, samtidig er der en at deltagerne der har
lavet en fællestur Tirsdag den 3 Juli med afgang kl. 19.30 til Buresø ved
Ganløse, og man har også planer om at besøge den svenske udgave af dette
møde sted i Malmø McD, og det er muligt det bliver onsdag den 8.8. da de har
onsdag som mødedag.

Med venlig hilsen
Peter Colmorten

Fra : Armand

Dato : 22-06-01 21:56

> [...]
jeg kan
> bare blive væk fra Søborg. Men det er da værd lige at tænke over

Måske at Mc'D-arrangementet er kommet op at stå på foranledning af en af
de typer man jævnligt ser forsøge at være fødselshjælper til nye
nyhedsgrupper á: dk.fritid.motorcykel.kardantrækkere, eller
dk.fritid.motorcykel.vandkølede :-/

--
Armand.

Fra : John Thomsen

Dato : 05-07-01 20:46

On Thu, 21 Jun 2001 15:46:48 +0200, "Søren" <janner@mail.tele.dk>
wrote:

>Hej alle mcister.
>
>Nu har jeg længe hørt om alle de mcér som mødes ved McD. ved Søborg. Så i
>tirsdags måtte jeg ud, og se hvad det var for noget. Der var ca. en 20

Hej Søren
Det er da kedeligt at du og et par stykker mere her i tråden, synes
der har været SÅ kedeligt ved Buddinge....

De gange jeg selv har været derude har der gerne været en 40-50
cykler, måske ikke alle sammen lige fra start - eller til slut....
)

Min erfaring er da også at folk går rundt og snakker med hinanden,
lidt mere uformelt end jeg har oplevet på Langelinie, og i hvert fald
ikke i fastlåste grupper (dem man kom med), som du siger.
Bl.a. er der en bornholmer, som jævnligt har en stak billeder med fra
træf på Malerklemmen og Stevns m.v.

Desuden er det ret almindelig, at der af de fremmødte dannes flere
forskellige grupper, som f.eks. ta'r sig nogle ture ud i landskabet,
inden måske de sidste beslutter sig for bare at ta' til Langelinie.

En dag husker jeg således at vi talte om en gruppetur ud gennem
Buddinge og Bagsværd, langs Hareskoven op gennem "kildebakkerne" til
Værløse, Kirke Værløse, over Christianshøj til Lynge (ved Drive-In
bioen), ud over Bastrup m.v. og mod Slangerup, op over Gørløse til
Hillerød - hvor videre færd skulle aftales ved et stop.

Jeg tror der var 16 maskiner som drog af på dette trip, og et par
andre talte om at slutte sig til i Hillerød.

Omvendt må jeg så sige, at jeg tit finder det ret kedeligt på
Langelinie, specielt fordi en del af de fremmødte er så højrøvede at
de dårligt gider føre en samtale, og slet ikke når de ser én (mig?)
komme på en lille ældre maskine, der måske ikke er så perfekt,
farvestrålende (og frygtindgydene) som deres egne raketter.

Derudover er turen gennem byen derud og hjem også noget træls, navnlig
i sammenligning med en landtur som den skitserede...

Så alt i alt, hvis du ikke synes du kan bruge andre mødesteder til
noget, så er det da fint nok; du kan bare la' vær'....
Men der er ingen grund til at kaste snavs over alternativerne af den
grund....

Venligst
John