leje af bil mens min bil er til reparation
Fra : Line Mikkelsen

Dato : 06-09-06 17:10

Hej

Min bil skal på værksted i en uge (forsikringsskade ca 25000)
Jeg kan leje en bil hos dem for 230 kr pr .dag!
Det er Renault.

Hvad betaler i andre?

Mvh
Allan

Fra : Hans Jensen

Dato : 06-09-06 17:20

"Line Mikkelsen" <linem2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Min bil skal på værksted i en uge (forsikringsskade ca 25000)
> Jeg kan leje en bil hos dem for 230 kr pr .dag!
> [...]

Det plejer da at være gratis..........

Hans

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 06-09-06 17:23

> Det plejer da at være gratis..........

Nogle steder, men omkring Århus (og sikkert andre større byer) koster det
altså...
Ford skal have 150,- med fri kilometer.

/Kasper Hansen

Fra : Line Mikkelsen

Dato : 06-09-06 17:29

Gratis hvor?

mvh Line

Fra : Hans Jensen

Dato : 06-09-06 17:32

> Gratis hvor?
>
> mvh Line

I storkøbenhavn

Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-09-06 17:32

Line Mikkelsen skrev:

> Gratis hvor?

Toyota (Erling Høi) i Sønderborg reklamerer med det - men jeg har nu aldrig
selv fået tilbuddet.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 06-09-06 17:47

Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]

Peugeot Frederikssund - gratis ved skade / 100 pr dag ved alm.rep

Keld

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-09-06 19:48

"Hans Jensen" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse

> Det plejer da at være gratis..........

Det er ulovligt i henhold til konkurrenceloven.

-M
'06 BMW 325Ci E92
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-09-06 19:55

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Hans Jensen" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ulovligt i henhold til konkurrenceloven.

Æder det i mig igen. - Når det er forsikringsskade, så må de gerne stille en
bil til rådighed. Men normalt skal den slags fremgå af policen.

--
-M
'06 BMW 325Ci E92

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-09-06 05:11

Morten Lorenzen skriver:

> Æder det i mig igen. - Når det er forsikringsskade, så må de gerne stille en
> bil til rådighed. Men normalt skal den slags fremgå af policen.

Ja, for så er det ikke værkstedet der stiller en bil til rådighed, men
forsikringen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henning

Dato : 06-09-06 20:07

On Wed, 6 Sep 2006 20:47:37 +0200, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote:

>"Hans Jensen" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse

>Det er ulovligt i henhold til konkurrenceloven.

Ikke mere, blev ændret vistnok 1. juni i år?

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-06 18:19

On Wed, 6 Sep 2006 18:09:30 +0200, "Line Mikkelsen"
<linem2@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Min bil skal på værksted i en uge (forsikringsskade ca 25000)
>Jeg kan leje en bil hos dem for 230 kr pr .dag!
>Det er Renault.
>
>Hvad betaler i andre?

Hvis jeg bruger de rigtige værksteder gennem mit forsikringsselskab er
det gratis op til jeg tror 100 km/dag - men jeg skal nok selv fylde
den op.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-09-06 19:14

Line Mikkelsen laid this down on his screen :
> Min bil skal på værksted i en uge (forsikringsskade ca 25000)
> Jeg kan leje en bil hos dem for 230 kr pr .dag!
> Det er Renault.

Peugot Esbjerg tager 190kr/dag + 1kr/km + brændstof. Det syns jeg
tangerer røveri.

Fra : Hafnia

Dato : 06-09-06 19:38

> [...]
> Hej
>
> Min bil skal på værksted i en uge (forsikringsskade ca 25000)
> Jeg kan leje en bil hos dem for 230 kr pr .dag!

Du kan SVJV få godtgjort nogle penge ifb. med skade hvis du lejer en bil,og
modparten er skyldig

http://www.forsikringsoplysningen.dk/Gode%20raad/Gode%20raad%20grupperet/Bilist/Erstatningsbil.aspx

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-09-06 19:46

> [...]
> Hej
>
> Min bil skal på værksted i en uge (forsikringsskade ca 25000)
> Jeg kan leje en bil hos dem for 230 kr pr .dag!

Plejer at smide en 6-700 for en BWW 320 eller lign.

-M
'06 BMW 325Ci E92
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 06-09-06 19:50

Fra : Mikkel

Dato : 07-09-06 07:55

> [...]
> Hej
>
> Min bil skal på værksted i en uge (forsikringsskade ca 25000)
> Jeg kan leje en bil hos dem for 230 kr pr .dag!

Hos alle Peugeot forhandlere stilles der gratis lånebil til rådighed ved
skader: http://www.peugeot.dk/web/foldere/89572_Uheld_HIGH.pdf