Erotisk fotograf...
Fra : Ukendt

Dato : 02-09-06 12:36

Kender nogle en fotograf i Holstebro/Herning området (kører gerne efter
det), som tager erotiske (IKKE pornografiske) billeder.
Det drejer sig om billeder med undertøj på.
Gerne billigt, men et krav at det er en med erfaring.

Venlige hilsner

Fra : John Sahl

Dato : 02-09-06 13:40

Stefanie wrote:
> Kender nogle en fotograf i Holstebro/Herning området (kører gerne
> efter det), som tager erotiske (IKKE pornografiske) billeder.
> Det drejer sig om billeder med undertøj på.

Du kunne spørge Per fra www.billedsnedkeren.dk eller Jens fra
www.photostudio.dk De er et par fine gutter og tager også nydelige billeder!

Hov ja, Per er fra Vejleområdet og Jens holder til i Middelfart.

--
John Sahl

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-09-06 19:59

Den Sat, 2 Sep 2006 14:39:34 +0200 sendte "John Sahl"
<spamtrap9@mandezonen.dk> følgende røgsignaler:

>Du kunne spørge Per fra www.billedsnedkeren.dk eller Jens fra
>www.photostudio.dk De er et par fine gutter og tager også nydelige billeder!
>
>Hov ja, Per er fra Vejleområdet og Jens holder til i Middelfart.

Ellers kan hun jo kontakte BBC Studio....

--
Jeg vil være milliardær i mit næste liv.
Man siger jo at der følger lidt med fra det forrige liv.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-06 15:54

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Sat, 2 Sep 2006 14:39:34 +0200 sendte "John Sahl"
> <spamtrap9@mandezonen.dk> følgende røgsignaler:

> Ellers kan hun jo kontakte BBC Studio....

..... Ja, han er jo professionel ;)

Fra : Per O.

Dato : 03-09-06 16:38

"Stefanie" <nejtak> skrev i en meddelelse

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> .... Ja, han er jo professionel ;)

Har du kigget på de to sider som John foreslog?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-09-06 18:38

Den Sun, 3 Sep 2006 16:53:58 +0200 sendte "Stefanie" <nejtak> følgende
røgsignaler:

>.... Ja, han er jo professionel ;)

Ja, men professionel hvad?

I øvrigt er der tilsyneladende endnu flere gustne fotografer i
Operation X på tirsdag.

Fra : michael

Dato : 04-09-06 22:47

> I øvrigt er der tilsyneladende endnu flere gustne fotografer i
> Operation X på tirsdag.

Ja, der er en producer, der har fundet ud af, at sex sælger...

/michael

Fra : Tony

Dato : 02-09-06 20:03

> [...]
> Det drejer sig om billeder med undertøj på.
> Gerne billigt, men et krav at det er en med erfaring.

Sæføli' skattepie........hvor gammel er du......hvordan ser du ud.....har du
et tlf.nr ?

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-09-06 19:34

> [...]
> Det drejer sig om billeder med undertøj på.
> Gerne billigt, men et krav at det er en med erfaring.

Mikkel Urup - og så er det nok værd at køre efter.

Men jeg ved ikke, om han "gør i" sådanne billeder. jeg har bare fulgt hans
talent på nettet på sidelinjen, og synes at han indimellem skaber helt
igennem geniale billeder.

mange hilsner

Fra : Basil

Dato : 04-09-06 20:35

Følgende er skrevet af nusle nuslesen:
> [...]
>
> Men jeg ved ikke, om han "gør i" sådanne billeder. jeg har bare fulgt hans
> talent på nettet på sidelinjen, og synes at han indimellem skaber helt

Ham kendte jeg engang.
Hvis han stadig er den samme person, så kan jeg bestemt stå inde for
ham.
Kai

Fra : Per O.

Dato : 04-09-06 22:08

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men jeg ved ikke, om han "gør i" sådanne billeder. jeg har bare fulgt hans
> talent på nettet på sidelinjen, og synes at han indimellem skaber helt

Mon ikke det er ham her: http://www.profilfoto.dk/

Godt nok på djævleøen

Per O.