Få mere energi til livet!
Fra : GratisNyt.dk - Altid~

Dato : 25-08-06 08:25

Modvirk træthed og stress! - og få mere energi til livet! Prøv
RosenrotMax i 4 uger for bare 0,-!

For at benytte sig af tilbud, klik her:
http://services.jatak.dk/click.agent/i132508f92139c/tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/vitalas/2006/rosenrot_2006-08_dk/microsite.jsp?partnerOrderID=ce98789c

Med venlig hilsen, Lene Thrane
http://www.GratisNyt.dk

GratisNyt.dk - Altid med de bedste tilbud til dig!
Opdateres 6 gange om ugen med de bedste tilbud og konkurrencer på
nettet!
Kom og vind masser af præmier. Du kan også spare masser af penge på
vores specielle tilbud som du kan finde kun på GratisNyt.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-08-06 09:04

Den 25 Aug 2006 00:25:11 -0700 sendte "GratisNyt.dk - Altid med de
bedste tilbud til dig!" <GratisNyt.dk@gmail.com> følgende røgsignaler:

>Modvirk træthed og stress! - og få mere energi til livet! Prøv
>RosenrotMax i 4 uger for bare 0,-!

Spam!

--
-"Jeg hedder Arne, og hvad hedder du så?"
-"Jeg hedder Stewart, og jeg kan godt li' kusser."

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 25-08-06 11:36

On 25 Aug 2006 00:25:11 -0700, "GratisNyt.dk - Altid med de bedste
tilbud til dig!" <GratisNyt.dk@gmail.com> wrote:

>Modvirk træthed og stress! - og få mere energi til livet! Prøv
>RosenrotMax i 4 uger for bare 0,-!

Det virker ikke for mig. Jeg prøvede det i 3 måneder.

Er der nogen der kender nogen virksomme midler, som giver mere energi
og vitalitet? Ginseng er velkendt. Men andre?

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Fra : Ulvir

Dato : 25-08-06 15:31

<babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kender nogen virksomme midler, som giver mere energi
> og vitalitet? Ginseng er velkendt. Men andre?

Epo, amfetamin, druesukker.. Listen er endeløs.. Prøv onkel google..

Fra : ThomasB

Dato : 25-08-06 17:11

> [...]
>
> Er der nogen der kender nogen virksomme midler, som giver mere energi
> og vitalitet? Ginseng er velkendt. Men andre?

MOTION!!

Fra : PerX ...

Dato : 26-08-06 04:16

In article <44ef20fc$0$75032$14726298@news.sunsite.dk>,
usenet*fjern*@*SKAL says...
> <babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

> MOTION!!

LSD!

Fra : Basil

Dato : 26-08-06 05:39

Den 25-08-2006, skrev ThomasB:
> <babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

> MOTION!!

Ja, svaret er egenligt simpelt, men ganske sandt.
Kai

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 26-08-06 09:05

On Sat, 26 Aug 2006 06:38:43 +0200, Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Ja, svaret er egenligt simpelt, men ganske sandt.

Ja, i er sg' kloge.

Men faktisk så ville jeg gerne motionere mere - det bremses blot af 2
faktorer:

Manglende tid (det kan der så nok prioriteres om på).

Manglende interesse. Jeg GIDER ikke sport - det har ingen interesse
whatsoever i nogen form. Jeg kan ikke se det tillokkende i løb.

Desværre kan jeg ikke bruge cyklen som en del af transport til
arbejde, der er for langt.

Nå - op på kondicyklen igen. Dér kan jeg i det mindste se nyhederne på
TV imens :D

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Basil

Dato : 26-08-06 09:53

babylainews1203@babylai.dk har bragt dette til os:

> [...]
> arbejde, der er for langt.
>
> Nå - op på kondicyklen igen. Dér kan jeg i det mindste se nyhederne på

Jeg har det på samme måde, men så fik jeg hus og have....
Jeg lægger gerne have til hvis nogen vil prøve hvor energisk man kan
blive efter en hel dag med at grave rødder op
Kai

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-08-06 13:30

In news:asvve2p3rhmcuf5e0vkmi4gqig765tkelb@4ax.com,
babylainews1203@babylai.dk <babylainews1203@babylai.dk> wrote:

> Manglende tid (det kan der så nok prioriteres om på).

Med al respekt: Måske du skulle bruge mindre tid på at pleje din libido og
mere på at pleje din krop?

> Manglende interesse. Jeg GIDER ikke sport - det har ingen interesse
> whatsoever i nogen form. Jeg kan ikke se det tillokkende i løb.

Heller ikke jeg, men man har det godt bagefter, og man bliver en bedre
fodboldspiller. Hvad mere kan man ønske sig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-08-06 13:28

In news:44ef20fc$0$75032$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> MOTION!!

Kokain er bedre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 27-08-06 01:50

> Kokain er bedre.

Og koster mere.

Fra : Tony

Dato : 26-08-06 14:17

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> <babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

> MOTION!!

NEMLIG!!! og det skal være i form af fremmed fisse : o D

Tony