Læge: Kvinder med implantater begår oftere~
Fra : Per Hansen

Dato : 23-08-06 12:20

En Canadisk læge har studeret kvinders selvmord og har fundet frem
til en overraskende konklution:
Kvinder med implantater begår oftere selvmord.
Det er lægen Howard Morrison fra canadiske Puplic Health Agency
og han har udgivet sine resultater til det amerikanske blad:
American Journal of Epidemiology.
Den viser at kvinder med brystimplantater er markant mere tilbøjelige til
at begå selvmord. Sandsynligheden for selvmord er 73% højere hos kvinder
med implantater end blandt kvinder i almindelighed.
Morrison konkluderer at dem der ofte får foretaget de operationer ofte
lider af depressioner og lavt selvværd.

Så der skal i passe lidt på mine herrer, hvis jeres kæreste eller kone
pludselig går og har de tanker om at få lavet brysterne større, så kan
problemet faktisk være meget større end at de blot synnes deres bryster
er for små og derfor istedet trænger til at komme til en psykiater der så
kan få stillet den korrekte diagnose, at de faktisk er syge og skal have
lægeordineret medicin istedet for, så som lykkepiller.

Kilde: Århus Stiftstidende.
--
Per Hansen.

Fra : Peter

Dato : 23-08-06 14:54

"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en overraskende konklution:
> Kvinder med implantater begår oftere selvmord.

Nu har du lige glemt at årsagen til selvmordet kan ligge i grunde der
eksisterede før end det vidunderlige implantat blev indsat. Babser er bedst
og nogle mænd er vilde med at sutte på dem. tanken om at sutte på dem kan
gøre mig helt kåd i varmen. Så bryster er det ikke noget galt med, det er
psyken der klikker ikke babserne.

Fra : Leif Neland

Dato : 23-08-06 17:05

Peter wrote:
> "Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nu har du lige glemt at årsagen til selvmordet kan ligge i grunde der
> eksisterede før end det vidunderlige implantat blev indsat.

Du har vist ikke læst hele teksten:

"Sandsynligheden for selvmord er 73% højere hos kvinder
med implantater end blandt kvinder i almindelighed.
Morrison konkluderer at dem der ofte får foretaget de operationer ofte
lider af depressioner og lavt selvværd."

Leif