På date første gang
Fra : H.Jørgensen

Dato : 23-08-06 06:10

Hej alle

Jeg vil lige høre om man kan / skal have noget med F.eks blomster, på den
første date.
Pigen er 27 år og vi skal mødes på en cafe.
Men vil ikke komme med en kæmpe buket, på en cafe, hvis det ikke er normalt.
Så hun heller ikke skal slæbe rundt med den, eller er en rød rose ok ?

Så hvad anbefaler i ?

Henrik

Fra : Leif Neland

Dato : 23-08-06 06:50

H.Jørgensen wrote:
> [...]
> Men vil ikke komme med en kæmpe buket, på en cafe, hvis det ikke er
> normalt. Så hun heller ikke skal slæbe rundt med den, eller er en rød

Den 11. august startede der en tråd om netop dette.
"førstegangs date.... etikette?"

Den er af mystiske grunde forsvundet ud af min newsreader, men du kan læse
den på google:

http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/browse_thread/thread/5b8a108b5aeed988/84c957b3be6782ed?hl=da&

Leif