Debatgruppe om kildning
Fra : Mons1957

Dato : 22-08-06 13:26

Der er startet en debatgruppe om kildning:

http://www.mingler.dk/group/kilderi

Den kræver tilmelding på mingler.dk, hvilket er gratis.

VH Mons

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-06 13:31

In news:1156249551.019173.318210@74g2000cwt.googlegroups.com,
Mons1957 <mgs.srs@get2net.dk> wrote:

> Der er startet en debatgruppe om kildning:
>
> http://www.mingler.dk/group/kilderi

Hvad debatterer man, når emnet er "kildning"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-06 14:35

Jens Bruun wrote:

> Hvad debatterer man, når emnet er "kildning"?

sikkert kildne områder, på engelsk "killing fields"

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 22-08-06 14:46

> sikkert kildne områder, på engelsk "killing fields"

Where you're killing softly!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-08-06 14:53

Den Tue, 22 Aug 2006 15:46:10 +0200 sendte "ThomasB"
<usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> følgende røgsignaler:

>"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Where you're killing softly!

Only if You have a license to kill, that is!
(Det begynder at minde om d.s.vittigheder)

--
-"Jeg hedder Arne, og hvad hedder du så?"
-"Jeg hedder Stewart, og jeg kan godt li' kusser."

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-06 18:20

ThomasB wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Where you're killing softly!

Og pølser.

Per V

Fra : Michael

Dato : 22-08-06 17:45

Per Vadmand skrev:

>sikkert kildne områder, på engelsk "killing fields"

Don't kill me, because i'm so children.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat