Nikolaj & Julie
Fra : Tony

Dato : 17-08-06 22:07

Jeg fik sgu helt ondt af hende, som havde gjort alt, for at score (med
kæmpeblomst på kjolen ham maleren, som så fortæller at han er til mænd.

Ellers synes jeg at Nikolaj og hende præsten er et par sølle idioter.
Jeg kan simpelthen ikke ta' uærlige mennesker.
De tænker ikke over at der sidder en person, som bliver dybt såret, hvis det
bliver opdaget, hvad de har gang i.

Men det er sikkert kendetegnende for en del forhold.

De aner ikke hvad deres respektive laver bag ryggen af dem.

Rart at være single

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-08-06 23:44

On Thu, 17 Aug 2006 23:06:33 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Ellers synes jeg at Nikolaj og hende præsten er et par sølle idioter.
>Jeg kan simpelthen ikke ta' uærlige mennesker.

nej det er trist

>De tænker ikke over at der sidder en person, som bliver dybt såret, hvis det
>bliver opdaget, hvad de har gang i.

ja sådan er det ... men nogen gange er det bare mere kompliceret ind
som sådan ...specilt Nikolai der må siges at være i et transit
forhold... præsten der ....ja der ved jeg ikke hvad man skal sige.

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Tony

Dato : 18-08-06 06:29

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> nej det er trist

Hehehe,... er det trist, at jeg ikke kan ta' uærlige mennesker ?
Eller er det trist, at Nikolaj og præsten opfører sig, som hvad nogen
sikkert vil kalde ganske normalt ?

> ja sådan er det ... men nogen gange er det bare mere kompliceret ind
> som sådan ...specilt Nikolai der må siges at være i et transit
> forhold... præsten der ....ja der ved jeg ikke hvad man skal sige.

At Nikolaj er ved at få ''kolde fødder'' efter at ha' fået pikken dyppet, er
vel kun ganske naturligt for en mand.
Du ved, tilbage til konen, og forsøge at ta' hende på køkkenbordet, hehehe.
Men at præsten taler om at gå fra sin mand, er næsten for meget af det
''gode''

Jeg ved godt at gruppen ikke handler om tv serier, men men om seksualitet.
Her har vi seksualitet i ordets værste forstand.
Den egoisme og løgnagtighed de to ligger for dagen, er bare mere end jeg ka'
ta'.
Man skulle tro det mere er reglen end undtagelsen, med alle de skilsmisser,
der er hvert år.

Stadig rart at være single : o D

Tony

Fra : preben nielsen

Dato : 18-08-06 09:06

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Rart at være single

Godt så !

-preben (som ikke spendere aftener foran gluk-kassen)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-08-06 09:11

Den Thu, 17 Aug 2006 23:06:33 +0200 sendte "Tony"
<tonycarpediem@invalid.dk> følgende røgsignaler:

Rart at kunne skelne fiktion fra fakta.

--
"Charlie.....?