slave sind underkastelse
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-06 23:48

jeg har hele livet betragtet det som pirrende grænseoverskridende at give
kontrollen fra mig, hvad sker der nu?
seksuelt er det hvad skal der ske, osv.

da jeg var ung brugte jeg selvbondage, det tog noget tid før jeg kunne komme
fri, det var pirrende.

idag bor jeg sammen med min kæreste, problemet er at jeg er mere psykisk
stærk end hende, og at jeg kan køre lidt rulade med hende, da hun elsker
mig.

jeg har en kæde med mit slavenummer , som jeg gerne vil bære, men en
kommentat fra mig og hun løser mig.

jeg vil lige sige at når vi har haft sex vil jeg gerne løsnes, men min lyst
til dominans er måske tilbage 20 min efter.

vil en tatovering med mit slavenummer fra www.slaveregister.com eller en
tatovering hvor jeg skriver på min krop at hun ejer mig gøre at jeg mere
retter mig efter hende?

jeg tænkte på en kontrakt hvor jeg overlod hende al min jordiske ejendom,
men det er vel heller ikke løsningen?

Venligst slaven

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 01:39

"slave 38 År" <registreret på www.slaveregister.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> retter mig efter hende?
>
> jeg tænkte på en kontrakt hvor jeg overlod hende al min jordiske ejendom,

jeg vil også gerne for min og hendes skyld bære kyskhedsbælte,, jeg g vil så
gerne underkaste mig, men er uden disse remedier for stærk psykisk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-08-06 06:10

"slave 38 År" <registreret på www.slaveregister.com> skrev i en meddelelse

> jeg vil også gerne for min og hendes skyld bære kyskhedsbælte,, jeg g vil
> så gerne underkaste mig, men er uden disse remedier for stærk psykisk

"Problemet" ligger jo ikke i manglende remedier - det ligger i at hun ikke
tager styringen og rent faktisk er dominerende. Ikk´?

Måske må du se i øjnene, at hun ikke er et dominerende menneske, og ikke har
lyst til at udvikle sig til at blive et.

mange hilsner

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 15-08-06 10:16

nusle nuslesen wrote:

> [...]
>
> Måske må du se i øjnene, at hun ikke er et dominerende menneske, og ikke har
> lyst til at udvikle sig til at blive et.

Det nytter heller ikke at ham på 38 underskriver en kontrakt som
overgiver retten til alle hans ejendele til kæresten, for dels er sådan
en kontrakt overhovedet ikke juridisk bindende, og dels handler det slet
ikke om ting og penge, men derimod om måden de er sammen på. Den "form"
deres forhold har. Den protokol de bruger når de interagerer.

Og jeg tror også det hænger sådan sammen, at alt det materialistiske ævl
bunder i et desperat forsøg på at omgå det faktum at kvinden i forholdet
mangler lysten og/eller evnerne til at dominere på ham på 38.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-06 14:51

On Tue, 15 Aug 2006 02:38:31 +0200, "slave 38 År" <registreret på
www.slaveregister.com> wrote:

>jeg vil også gerne for min og hendes skyld bære kyskhedsbælte,, jeg g vil så
>gerne underkaste mig, men er uden disse remedier for stærk psykisk

hvad køn er du ?

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 15-08-06 16:31

Bo M Mogensen wrote:

> hvad køn er du ?

Formodentlig en mand. Sådan plejer det at være, når folk beder om hjælp
på netop den måde som ham på 38 har gjort det. Desuden er "slave" en
kønsspecifik betegnelse.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-06 18:50

On Tue, 15 Aug 2006 17:30:55 +0200, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Desuden er "slave" en
>kønsspecifik betegnelse.

Nahh går det ikke begge veje ?

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 15-08-06 21:01

Bo M Mogensen wrote:

> Nahh går det ikke begge veje ?

Nej, hvis det er hunkøn så hedder det slavinde. Eller eventuelt "tøs"
(svarende til "knægt"), hvis det skal være mindre formelt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-06 21:59

On Tue, 15 Aug 2006 22:00:51 +0200, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Nej, hvis det er hunkøn så hedder det slavinde. Eller eventuelt "tøs"
>(svarende til "knægt"), hvis det skal være mindre formelt.

Nå ja ok ...det må sgu være sært at ha det sådan ... !!!
jeg mener det er nemt nok at være den der bestemmer men at lige frem
have lyst til at blive bestemt over ??

jeg mener det er det hele barndommen går ud på at slippe for en dag at
der er nogen der bestemmer over en

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 15-08-06 22:05

Bo M Mogensen wrote:

> Nå ja ok ...det må sgu være sært at ha det sådan ... !!!
> jeg mener det er nemt nok at være den der bestemmer men at lige frem
> have lyst til at blive bestemt over ??

Jeg kan heller ikke se mig selv i den position, men jeg kan se grunde
til hvorfor det kan være attraktivt og bekvemt for kvinder at havne der.

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-06 22:27

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> Nå ja ok ...det må sgu være sært at ha det sådan ... !!!
> jeg mener det er nemt nok at være den der bestemmer men at lige frem
> have lyst til at blive bestemt over ??

SÆRT at have det sådan?
når man ser på folk der underkaster sig og folk der dominere er der da mere
sært at være den der får et rap i røven, en at være den der giver det?

> jeg mener det er det hele barndommen går ud på at slippe for en dag at
> der er nogen der bestemmer over en

jeg flyttede hjemmefra da jeg lige var fyldt 17 år og har klaret mig selv
siden, men det er måske som du siger, fri som fuglen, men for fri?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-08-06 13:44

On Tue, 15 Aug 2006 00:48:04 +0200, "slave 38 År" <registreret på
www.slaveregister.com> wrote:

>jeg tænkte på en kontrakt hvor jeg overlod hende al min jordiske ejendom,
>men det er vel heller ikke løsningen?

Det er well bare at gi hende det ...lav nogen hokus pokus regninger
også slipper du og hende også for at betale skat det

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-08-06 23:32

> [...]
> retter mig efter hende?
>
> jeg tænkte på en kontrakt hvor jeg overlod hende al min jordiske ejendom,

Hej Slaven
Jeg ved bare nada om sådan noget, men i første omgang skal du jo have talt
med hende om, at hun ødelægger legen for dig, når hun bare uden videre
løsner dig, når du si'r at hun skal.

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-08-06 12:28

On Wed, 16 Aug 2006 00:31:47 +0200, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Mvh. Brian

du milde skaber Brian - du skal da vist ha dig en cyber space saks :)

skær lige lidt væk i det du citere i dine indlæg

Fra : Sabina H.

Dato : 16-08-06 06:37

slave 38 År wrote:
> [...]
>
> jeg tænkte på en kontrakt hvor jeg overlod hende al min jordiske
> ejendom, men det er vel heller ikke løsningen?

bruger i "safe word"??
altså et ord der indikerer at nu er legen slut??
hvis i gør det, og det er det du bruger når du vil løses, så er fejlen jo
din egen...
hvis i IKKE bruger det, kunne det være at i burde indføre det.... simpelthen
aftale at når du siger, feks grønne frikadeller, så siger du det KUN fordi
nu er legen slut..... og siger du IKKE grønne frikadeller, så skal hun
fortsætte legen...

eller hvd med at opsætte helt klare regler for hvor lang tid der skal gå før
hun kan løse dig....
jeg tror ikke en kontrakt vil være løsningen.... det handler ikke om jordisk
gods, men om at i skal finde et leje hvor legen fungerer for jer....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Trine P

Dato : 16-08-06 08:29

Sabina H. wrote:

> [...]
> jeg tror ikke en kontrakt vil være løsningen.... det handler ikke om jordisk
> gods, men om at i skal finde et leje hvor legen fungerer for jer....

En helt anden ting er at det er få kvinder der har lyst til og er i
stand til at dominere i så høj grad som du lægger op til her. Og uden at
vide det tror jeg du forventer for meget af hende - uden at have snakket
ordentligt med hende. Det her handler jo ikke kun om DINE lyster - det
handler også om hvilke former de skal udleves under - og det handler om
HENDES lyster til at gøre det. Og det er noget man skal snakke om.

Hendes nuværende grænser _kan_ rykkes - men det blir de ikke hvis du
presser hende. Det blir de hvis I går igang stille og roligt - har de
basale ting som fx. safeword på plads og har en klar aftale om hvad du
har lyst til - hvad hun har lyst til - og dermed har sat en ramme for
legen. Når den første leg er gået godt for jer begge to - så er det
muligt at det kan udvikle sig.

Når det så er sagt - det lyder som om du virkelig ønsker at underkaste
dig - og det er et større problem for mange kvinder at tage imod den
gave du ønsker at give. Jeg ved at jeg fx. ikke ville være i stand til
det - jeg ville ikke ønske det og jeg ville ikke kunne fungere med den
form for underkastelse du lægger op til. Heller ikke selv om jeg i mit
forhold fungerer som dominant. Gudsketak og lov har min kæreste ikke
behov for at være slave - og det betyder at jeg kan honorere de fleste
af hans behov. Og de få jeg endnu ikke har haft lyst til at opfylde for
ham - ja dem kan han godt undvære siger han - og så er der jo alverdens
mulighed for at mine grænser bliver rykket på et senere tidspunkt :)

--
Trine P

It's not who I am underneath, but what I do that defines me.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 16-08-06 08:38

Sabina H. wrote:
> [...]
> jeg tror ikke en kontrakt vil være løsningen.... det handler ikke om jordisk
> gods, men om at i skal finde et leje hvor legen fungerer for jer....

En decideret slavekontrakt, som koncentrerer sig om grænser, ønsker,
pligter, rettigheder, ansvar og protokol, i stedet for irrelevant og
ikke-juridisk bindende materialistisk ævl, er ofte en god idé, men i
netop det omtalte forhold tror jeg at kvinden vil opleve det som at der
bliver presset en hel masse ned over hovedet på hende.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Trine P

Dato : 16-08-06 12:57

slave 38 År wrote:

> jeg vil lige sige at når vi har haft sex vil jeg gerne løsnes, men min lyst
> til dominans er måske tilbage 20 min efter.

Jeg vil gerne have opklaret følgende:

Når du siger at du gerne vil løsnes lige efter sex - men at trangen til
at blive domineret kommer tilbage kort efter - hvad er det så helt
specifikt du efterspørger?

Mere sex?
At hun sætter dig forskellige typer af opgaver som du SKAL udføre?
At hun bruger ydmyger dig eller bruger "vold"?

Har du behov for at hun styrer hele din hverdag?
Hvordan håndterer du din lyst/trang i forhold til dit job, din familie
og dine venner?

Hvordan ønsker du i store træk at din hverdag skal fungere?

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-06 22:10

"Trine P" <snoeffe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> blive domineret kommer tilbage kort efter - hvad er det så helt specifikt

jeg merner at min lyst til at underkaste mig er seksuel, efter udløsning er
det slut.
jeg elsker at søge grænser inden for det jeg mener er harmløs for mig og
alle andre, jeg vil ikke skades permanent under sex, og jeg vil ike skade
andre i sådan et spil/ reallife act.
men jeg vil på en eller anden måde germe underkaste mig den kvinde jeg lever
med, være i hendes vold kun til for hende når vi er sammen seksuelt, og det
er kun hendes orgasme jeg skal tænke på, jeg finder det så naturligt og
ophisende, hvis jeg kom i hende at jeg SKULLE slikke hende ren bagefter, men
når først jeg er kommet har jeg ikke lyst til det.

det er sådanne fantasier jeg gerne vil have levet ud.

> Mere sex?
> At hun sætter dig forskellige typer af opgaver som du SKAL udføre?

det ville være ok.

> At hun bruger ydmyger dig eller bruger "vold"?

jeg har et socialt liv, hvor jeg ikke vil ændre folks mening om mig, men jeg
har da haft fantasier hvor vi har været ude at handle og nede ved kassen fik
jeg en lussing og besked på at pakke varene, og herefter vente i bilen.

> Har du behov for at hun styrer hele din hverdag?

nej men det en der tager den totale kontrol og der så er en konsekvens hvis
jeg ikke makker ret, kunne godt tænkr mig 24/7.
jeg bryder mig ikke om et kodeord hvis det bliver slemt, har før hørt om
folk der har brugt ordet cirkus og andre tilsvarende ord, for mig er det et
skuespil, det der tænder mig er en situation jeg ikke kan slippe ud af, før
nogle ting er opfyldt, jeg vil lige sige at jeg er en mand og tændrer kun på
kvinder, fx facesitting jeg ville gerne ofre mig i timer dage med en god
kvindes røv plantet i mit ansigt.

> Hvordan håndterer du din lyst/trang i forhold til dit job, din familie og
> dine venner?

jeg har mine meninger, privat og på arbejde, er stærk i min psyke, venner og
familie ved ikke at jeg har den lyst, en kammerat gør, men ellers ikke jeg
dyrker det ikke i den private sfære.

> Hvordan ønsker du i store træk at din hverdag skal fungere?

som den gør næsten alle steder, men måske med en kvinde der kræver jeg
kysser hendes sko når hun træder ind af døren (fantasi) en kvinde der
virkelig laver en konserkvens af at jeg ikke adlyder.
men samtidig en pige der kan sætte mig fri, stadig med det imente at hendes
ord er lov.

trine jeg tror at det er stærke personer der er lidt dominerende i
dagligdagen, der får trangen til at opleve det modsatte.
i en diskution kan jeg som regel vende modpartens argumenter mod ham selv,
en træls egenskab.

> --
> Trine P
>
> It's not who I am underneath, but what I do that defines me.

then you are witawrap with a atitude ;D

Fra : Trine P

Dato : 17-08-06 08:55

slave 38 År wrote:

> [...]
> når først jeg er kommet har jeg ikke lyst til det.
>
> det er sådanne fantasier jeg gerne vil have levet ud.

Du modsiger dig selv væsentligt - det her stykke hænger ikke sammen med
din kommentar: "nej men det en der tager den totale kontrol og der så
er en konsekvens hvis jeg ikke makker ret, kunne godt tænkr mig 24/7."

Enten vil du kontrolleres og tvinges til det HUN vil - det vil sige at
hvis du er kommet oppe i hende så SKAL du slikke hende - og nej hun skal
IKKE tage dit slavehalsbånd af. Hun skal IKKE tage hensyn til dit
forhold til dine venner, familie og kollegaer - hun skal som du selv
nævner det være parat til at stikke dig en lussing i køen i Brugsen når
du ikke pakker varerne hurtigt nok.

Eller også er det sexuelt og skal kun benyttes i et sexuelt øjemed. (En
anden ting er jo så at man kan tænde på at få en flad - eller blive
ydmyget) Hvis du har lyst til sex 20 minutter efter sex - og det er hver
gang uanset hvor mange gange du har haft sex (OG sådan må jeg jo tolke
det når du skriver at du gerne vil træde ud af rollen efter sex - men
helst vil kontrolleres 24/7) så har du et problem. Så er du sexaholic -
afhængig af sex.

> [...]
> jeg en lussing og besked på at pakke varene, og herefter vente i bilen.

Jeg har haft voldtægtsfantasier - og jeg har ingen ønsker om at udleve
en eneste af dem. I det ovenstående udtrykker du jo at du IKKE ønsker at
blive kontrolleret 24/7 - for det vil uværgeligt komme til at influere
på dit forhold til venner, bekendte, familie og kollegaer når hun skal
bestemme hvem du skal være sammen med hvornår. Især når du siger du er
et handlekraftigt menneske der fremstår stærkt og med egne mennesker.

> nej men det en der tager den totale kontrol og der så er en konsekvens hvis
> jeg ikke makker ret, kunne godt tænkr mig 24/7.

Det er i princippet det samme som at hun styrer din hverdag. Du har ikke
noget stopord - så hvis du forsøger at træde uden for legen er hun i al
god ret til at binde dig til radiatoren og tæske dig til blods! For she
knows - så kan du jo li det! (Hvis hun gjorde det ville hun være en
dårlig domina - men det passer meget godt til din rolle som værende en
ikke specielt god submissiv - du ønsker jo tilsyneladende kun at være
submissiv når det lige passer dig - og hun skal helst kunne tankelæse
dig for det virker ikke som om du har gjort ret meget for at hun skal
forstå præcis hvad der sætter dig af)

> [...]
> kvinder, fx facesitting jeg ville gerne ofre mig i timer dage med en god

Du kommer til at fremstå svag hvis du ikke kan administrere et stopord.
Du beholder magtens hos dig selv og tvinger hende til at være blidere
end du egentlig ønsker ved ikke at give hende den sikkerhed at HVIS hun
træder over dine grænser så har hun en tydelig indikator som ikke er en
del af legen. Det er de færreste velfungerende mennesker der ønsker at
overtræde de mennesker de elskers grænser - og da især når der er tale
om smerte og ydmygelse. Fordi de fleste ved godt at det at træde over
andres grænser igen og igen nok kan undskyldes - men ikke vil blive
glemt. Det vil for de fleste signalere et forhold på vej i afgrunden -
måske ikke fordi DU vil ud af forholdet fordi hun overtræder dine
grænser - men fordi HUN får så dårlig samvittighed at hun ender med at
køre sig selv i stykker. S/M skal være sjovt, lystbetonet og legende -
ellers er det ikke andet end tortur.

> jeg har mine meninger, privat og på arbejde, er stærk i min psyke, venner og
> familie ved ikke at jeg har den lyst, en kammerat gør, men ellers ikke jeg
> dyrker det ikke i den private sfære.

Så blir det sørme svært at have et 24/7-slaveforhold. Medmindre du er
parat til at glemme alt om venner, familie og job altså. Kan du ikke se
at din argumentation halter slemt her?

> som den gør næsten alle steder, men måske med en kvinde der kræver jeg
> kysser hendes sko når hun træder ind af døren (fantasi) en kvinde der
> virkelig laver en konserkvens af at jeg ikke adlyder.

Har du fortalt din kæreste om disse fantasier? Ellers kan det godt blive
meget svært for hende at udleve dem?! Har du gjort dig klart at hun
måske ikke ønsker at udleve disse fantasier for dig?! Har du gjort dig
klart hvad der så skal ske? Om du vil acceptere dette eller om "hun må
videre"?

> men samtidig en pige der kan sætte mig fri, stadig med det imente at hendes
> ord er lov.

Det er ikke at være fri hvis man lader andre bestemme over sig. Du kan
ikke tage en eneste selvstændig beslutning i ovenstående scenarie.
Medmindre naturligvis vi er ude i at hun forlanger at du er stærk og
mandig i forhold til venner og bekendte samt familie og straffer dig
hårdt hvis du fejler når I er kommet hjem. Svagheden i det scenarie er
at du så stadig kommer til at fremstå som værende svag over for venner
og familie. Denne gang er det dog noget du vælger selv ... Ellers må du
tage straffen. Dog er der altså en begrænset glæde i aldrig blive adlydt
fordi subben ønsker straf.

> [...]
> dagligdagen, der får trangen til at opleve det modsatte.
> i en diskution kan jeg som regel vende modpartens argumenter mod ham selv,

Det er alle former for personer der kan lide at være submissive. I
grelle tilfælde sker det fordi man som barn aldrig har oplevet at have
grænser. Aldrig har oplevet konsekvens af sine gerninger. I andre
tilfælde er det mennesker som ikke kan lægge magten fra sig i hverdagen
der har behov for dette pusterum.

> then you are witawrap with a atitude ;D

Witawrap - i så fald må man være i stærk kontakt med sig selv - når man
sådan skal vise alt hvad man er underneden.

Vi bedømmer andre på deres handlinger - ikke på det de er under huden -
ene og alene fordi vi ikke er tankelæsere ...

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-06 23:36

> Du modsiger dig selv væsentligt - det her stykke hænger ikke sammen med
> din kommentar: "nej men det en der tager den totale kontrol og der så er
> en konsekvens hvis jeg ikke makker ret, kunne godt tænkr mig 24/7."

jeg er ikke enig i det du siger, nå jeg ser det du svarer på, det ville være
alle mænd da vel mene, bortset fra at slikke kvinden ren bagefter?

> [...]
> til dine venner, familie og kollegaer - hun skal som du selv nævner det
> være parat til at stikke dig en lussing i køen i Brugsen når du ikke

der er vi enige!, men du spurgte mig hvordan forholdet til mine venner og
bekendte var - svarede jeg at vores forhold ikke var berørt af det.
det er ikke det samme som at det ikke ville være interessant om hun tog en
overhånd.

> [...]
> vil kontrolleres 24/7) så har du et problem. Så er du sexaholic - afhængig

20 min er måske overdrevet, men mænd er generelt liderlige-

> [...]
> bestemme hvem du skal være sammen med hvornår. Især når du siger du er et
> handlekraftigt menneske der fremstår stærkt og med egne mennesker.

jeg er ikke 100% enig med dig, fordi man lever i et forhold hvor fx. kvinden
er den totale magt behøves den ikke blive brugt til grænsen, man behøver
heller ikke skilte med det inden for ens private sfære.
når jeg snaller om en lussing ig at blive nedværdiget offentligt vil det
være et sted hvor jeg ikke møder forretningsforbindelser af nogen art,
ligeledes har en domina eller herskerinde vel de samme meninger da vi deler
økonomi.
jeg vil gerne skilte med det med den fx kinesisk tatovering der betyder
slave, men det er det, min kæreste tror jeg heller ikke er interesseret i at
skilte med vores forhold.

> [...]
> når det lige passer dig - og hun skal helst kunne tankelæse dig for det
> virker ikke som om du har gjort ret meget for at hun skal forstå præcis

ja det er rigtigt, men hvordan kan man have et stopord, er det ikke det
samme som at give mig nøglen til håndjern, osv?

> [...]
> være sjovt, lystbetonet og legende - ellers er det ikke andet end tortur.

jeg ønsker netop at være svag, at jeg intet valg har, jeg er meget hårdfør,
men man kunne måske finde på noget nedværdingende jeg skulle gøre hvis jeg
brugte stopordet.
stopordet kunne måske være "vis nåde" så det ikke afveg for meget fra hvad
man lavede( hvad er mere bremsende end et stopord - skal vi snart i
biografen).

> Så blir det sørme svært at have et 24/7-slaveforhold. Medmindre du er
> parat til at glemme alt om venner, familie og job altså. Kan du ikke se at
> din argumentation halter slemt her?

nej! jeg lever i parforhold med min kæreste, familie, venner, osv behøver
ikke at berøres af at min kæreste vil hjem hvis vi besøger dem.

> [...]
> ikke ønsker at udleve disse fantasier for dig?! Har du gjort dig klart
> hvad der så skal ske? Om du vil acceptere dette eller om "hun må videre"?

min kæreste er forbandet kilden, og kan ikke klare at jeg rør hendes fødder.
hun ved gdt at jeg har det sådan, men som du selv siger om at det skal
foregå på mine premisser, jo mere jeg siger til hende om mine lyster, jo
mindre underdanig er jeg over for hende, for så føjer hun bare hvad jeg
ønsker.

> [...]
> Denne gang er det dog noget du vælger selv ... Ellers må du tage straffen.
> Dog er der altså en begrænset glæde i aldrig blive adlydt fordi subben

hvis jeg er ville blive beordet hjem fra en fed tur med kammerarterne, er
det hendes valg.

> [...]
> mennesker som ikke kan lægge magten fra sig i hverdagen der har behov for

jeg har haft en fæl barndom, men den gælder vel også ved personer der er i
det daglige er overlegne iq som mentalt?

> [...]
>
> Vi bedømmer andre på deres handlinger - ikke på det de er under huden -
> ene og alene fordi vi ikke er tankelæsere ...

Nej vi bedømmer det er er under huden på folks handlinger.
kik indad aldrig udad.

læser du psyk trine?

Fra : Trine P

Dato : 19-08-06 14:48

slave 38 År wrote:

> jeg er ikke enig i det du siger, nå jeg ser det du svarer på, det ville være
> alle mænd da vel mene, bortset fra at slikke kvinden ren bagefter?

Jeg er ikke helt med - mener du at alle mænd fokuserer på kvindens
orgasme? (Det gør de langtfra ... heldigvis! :) )

> 20 min er måske overdrevet, men mænd er generelt liderlige-

Heldigvis er det ikke alle mænd der mener at sex mindst 4 gange om dagen
er en menneskeret. Men det hører til en helt anden dialog...

> jeg er ikke 100% enig med dig, fordi man lever i et forhold hvor fx. kvinden
> er den totale magt behøves den ikke blive brugt til grænsen, man behøver
> heller ikke skilte med det inden for ens private sfære.

Hun behøver ikke nej - det er korrekt - men du har givet hende magten så
hun kan jo reelt set gøre som det passer hende.

> [...]
> ligeledes har en domina eller herskerinde vel de samme meninger da vi deler

Jeg er ikke sikker på hvad meninger har med økonomi at gøre?!

> ja det er rigtigt, men hvordan kan man have et stopord, er det ikke det
> samme som at give mig nøglen til håndjern, osv?

Måske - det har samme funktion som hvis der sker et eller andet
alvorligt sådan at hun er nødsaget til at lukke håndjernene op. Men
hvorfor skulle du ønske at bruge det? Hvad får du ud af at bruge et
stopord uden at der er BRUG for det?

> jeg ønsker netop at være svag, at jeg intet valg har, jeg er meget hårdfør,
> men man kunne måske finde på noget nedværdingende jeg skulle gøre hvis jeg
> brugte stopordet.

Det er en mulighed - og en mere sikker mulighed end at undvære et
stopord...

> stopordet kunne måske være "vis nåde" så det ikke afveg for meget fra hvad
> man lavede( hvad er mere bremsende end et stopord - skal vi snart i
> biografen).

Der er både stopord der stopper legen og stopord der stopper aktiviteten.

> [...]
> foregå på mine premisser, jo mere jeg siger til hende om mine lyster, jo
> mindre underdanig er jeg over for hende, for så føjer hun bare hvad jeg

Du ønsker kort sagt at hun skal tankelæse dig. Det er et ganske
uholdbart udgangspunkt. For mig at se handler det om at du ikke dele
dine fantasier og ønsker med den du elsker.

> jeg har haft en fæl barndom, men den gælder vel også ved personer der er i
> det daglige er overlegne iq som mentalt?

Jeg forstår ikke helt - er det ikke det du siger du er?
Overlegen/dominerende i hverdagen? Jeg har såmen også haft en knapt så
herlig barndom - det forhindrer mig ikke at være dominerende i vores
sexuelle forhold - selv om jeg ikke ønsker at være det i hverdagen.
(Skæg for sig og skidt for sig - det fungerer rigtig godt :) )

> Nej vi bedømmer det er er under huden på folks handlinger.
> kik indad aldrig udad.

Vi kan højest bedømme på det vi TROR er under huden på folks handlinger.

> læser du psyk trine?

Nej.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-06 20:54

> [...]
>
> Heldigvis er det ikke alle mænd der mener at sex mindst 4 gange om dagen
> er en menneskeret. Men det hører til en helt anden dialog...

øhhh ????

> Hun behøver ikke nej - det er korrekt - men du har givet hende magten så
> hun kan jo reelt set gøre som det passer hende.

så jeg har ret i hvad jeg skriver, fint.

> Jeg er ikke sikker på hvad meninger har med økonomi at gøre?!

det er vel intet ringere end at nedgørelse af mig han skade hendes økonomi?

> [...]
> sådan at hun er nødsaget til at lukke håndjernene op. Men hvorfor skulle
> du ønske at bruge det? Hvad får du ud af at bruge et stopord uden at der

viden om at jeg har den mulighed er fake play,

> Det er en mulighed - og en mere sikker mulighed end at undvære et
> stopord...

men du mener at det er godt, hvorfor så opfordre til ikke at have et?

> Der er både stopord der stopper legen og stopord der stopper aktiviteten.

ikke hvis det det er et stopord der startet en anden aktivitet.

> Du ønsker kort sagt at hun skal tankelæse dig. Det er et ganske uholdbart
> udgangspunkt. For mig at se handler det om at du ikke dele dine fantasier
> og ønsker med den du elsker.

jeg elsker min kæreste, men jeg har forklaret hvorfor at sex ikke kan se
dagens lys,

> [...]
> sexuelle forhold - selv om jeg ikke ønsker at være det i hverdagen. (Skæg
> for sig og skidt for sig - det fungerer rigtig godt :) )

du mente at jeg kom fra et frit hjem, det fortæller jeg at jeg ikke er. ergo
er din teori jo ikke gældende over for mig?

> Vi kan højest bedømme på det vi TROR er under huden på folks handlinger.

når tanker kommer ind på tro, og ikke videnskab, kan man lægge alt i alle
udlægninger, og sige at jeg troede.

jeg mener stadig at folks indre bliver bedømt på deres ydre handlinger,
forklar mig hvorfor det ikke er tilfældet!

det er jeg enig i, men det er heller ikke det samme som din første
udmelding.

> Nej.

hunne havet lavet en saftig

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-06 21:12

> hunne havet lavet en saftig

ville ikke andet end lave lidt gang igaden.

Fra : Trine P

Dato : 19-08-06 21:24

slave 38 År wrote:

> så jeg har ret i hvad jeg skriver, fint.

Hele hovedpunktet er "behøver" ... hun behøver ikke at drive det til
grænsen - eller over. Du har jo ikke noget stopord der kan stoppe legen
- så hun kan i løbet af meget kort tid drive den langt ud over de
grænser du er villig til at acceptere - hvis nu ikke lige det var fordi
hun ikke umiddelbart selv er iboende dominant.

> det er vel intet ringere end at nedgørelse af mig han skade hendes økonomi?

Nu snakkede du jo i første indlæg om at du ville overgive alle dine
ejendele til hende - hvis du gør det hvad kan det så skade hendes
økonomi? Desuden - hun har vel sine egne penge? Hun er vel ikke afhængig
af dig og dine penge?

> viden om at jeg har den mulighed er fake play,

Lad os håbe på at du aldrig kommer i hænderne på en af de dominaer der
ikke har mådehold - som tænder på ting der er så hårde at de er over
grænsen til tortur...

> men du mener at det er godt, hvorfor så opfordre til ikke at have et?

Jeg siger at stopord er en væsentlig ting i et S/M-relateret forhold og
jeg opfordrer bestemt ikke til at undlade at have et stopord (Hvor læser
du det?). Hvordan DU vælger at administere et givent stopord - ved fx.
at angive en hård (Men acceptabel for begge!) straf hvis det anvendes -
det skal jeg ikke gøre mig til dommer over.

> ikke hvis det det er et stopord der startet en anden aktivitet.

Som sagt - HVORDAN du administrerer begrebet "stopord" er ikke min sag -
du behøver jo absolut ikke anvende stopord der stopper den enkelte
aktivitet hvis du ikke ønsker det. (Jeg er i princippet også ligeglad
med om du HAR et stopord eller ej - jeg konstaterer blot at din kæreste
måske ville føle sig mere sikker såfremt I havde aftalt et stopord!)'

> jeg elsker min kæreste, men jeg har forklaret hvorfor at sex ikke kan se
> dagens lys,

Du er i mine øjne kommet med en masse rigtigt dårlige undskyldninger for
ikke at dele dit inderste væsen med den du forsøger at fortælle mig du
elsker. Det er muligvis meget kontant sagt - men jeg har rigeligt
erfaringer for at "tankelæsning" ikke er et begreb der hører til i
forhold på nogen måde. Både fordi jeg ikke fik de ting ud af forholdet
som jeg ønskede - og fordi min partner troede at jeg naturligvis var
totalt klar over hvad han ønskede af selvsamme forhold. Uden at nogen
naturligvis havde sagt et kvæk - det gik i stykker ... som det næsten
uvilkårligt er nødt til.

> du mente at jeg kom fra et frit hjem, det fortæller jeg at jeg ikke er. ergo
> er din teori jo ikke gældende over for mig?

Du læser en masse ting som jeg ikke har skrevet. (Ikke at det er
unormalt i denne gruppe desværre) Jeg er ikke fremkommet med nogle
teorier ud over det du selv har lagt op til - du har flere gange direkte
skrevet at du er dominerende i din hverdag.

> når tanker kommer ind på tro, og ikke videnskab, kan man lægge alt i alle
> udlægninger, og sige at jeg troede.
>
> jeg mener stadig at folks indre bliver bedømt på deres ydre handlinger,

Hence - It's not who I am underneath, but what I do that defines me.
(Det er ikke den jeg er underneden, men hvad jeg gør der definerer mig)
At blive bedømt på hvad man gør definerer det du er i alle andres øjne.

> forklar mig hvorfor det ikke er tilfældet!

Forklar mig hvorfor du forsøger at få det til at fremstå som om jeg har
skrevet det modsatte af hvad jeg i virkeligheden har?

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-06 22:41

> [...]
> skrevet det modsatte af hvad jeg i virkeligheden har?
not who I am underneath, but what I do that defines me.

så er vi enige, jeg sagde "Nej vi bedømmer det er er under huden på folks
handlinger" lig det citat du lige har skrevet.

du skrev Vi bedømmer andre på deres handlinger - ikke på det de er under
huden ´, det er stik modsat.

jeg giver dig forøvrigt ret i at min kæreste ikke får mange valg, det må jeg
arbejde på.
så skriver du noget med rigtige dominaer, jeg stoler 100% på min kæreste,
ellers ville jeg heller ikke de ting jeg har stillet op.

tak for dine mange rigtige gode meninger, du er god at debatere med.

venligst.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-08-06 17:49

"slave 38 År" <registreret på www.slaveregister.com> skrev i en meddelelse
<Snip>
> ophisende, hvis jeg kom i hende at jeg SKULLE slikke hende ren bagefter,
> men når først jeg er kommet har jeg ikke lyst til det.

Sådan har jeg det også. jeg synes at det kunne være rigtig frækt at slikke
hende ren, men lige så snart jeg er kommet, synes jeg egentligt at det er
lidt ulækkert.

Lars