smøremiddel
Fra : cc

Dato : 11-08-06 18:40

hej i gruppen

Hvad er det bedste smøremiddel ved samleje hvor indføring af penis er
vanskelig p.g.a. skeden er næsten tør?

cc

Fra : ThomasB

Dato : 11-08-06 18:54

"cc" <cch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det bedste smøremiddel ved samleje hvor indføring af penis er
> vanskelig p.g.a. skeden er næsten tør?

Glidecreme?

Mayonaise er også OK, men lidt anderledes - det samme med olivenolie.

Fra : JcLind

Dato : 11-08-06 19:35

"cc" <cch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
| hej i gruppen
|
| Hvad er det bedste smøremiddel ved samleje hvor indføring af penis er
| vanskelig p.g.a. skeden er næsten tør?

eksplorationscreme fra apoteket.

Hårshampoo er hvert fald IKKE godt

vh jakob

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-08-06 21:07

Den Fri, 11 Aug 2006 20:35:00 +0200 sendte "JcLind"
<Svar-her-i@gruppen.dk> følgende røgsignaler:

>"cc" <cch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>eksplorationscreme fra apoteket.
>
>Hårshampoo er hvert fald IKKE godt

Og det er selvbruner snuppet ved en fejltagelse i nattemørket heller
ikke...

--
"Vi beklager afbrydelsen, men vi har i øjeblikket
et problem med....med....med....Altså hvad skal

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-08-06 21:46

Hr. Jensen wrote:
> Den Fri, 11 Aug 2006 20:35:00 +0200 sendte "JcLind"
> <Svar-her-i@gruppen.dk> følgende røgsignaler:

> Og det er selvbruner snuppet ved en fejltagelse i nattemørket heller
> ikke...

Den historie lyder interessant!

Per V.

Fra : JcLind

Dato : 11-08-06 22:11

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
| Den Fri, 11 Aug 2006 20:35:00 +0200 sendte "JcLind"
| <Svar-her-i@gruppen.dk> følgende røgsignaler:

| >|

| Og det er selvbruner snuppet ved en fejltagelse i nattemørket heller
| ikke...

Da lyset blev tændt, så troede du måske også du havde taget fejl af
hullet???

Selvbruner, hahaha

vh jakob

Fra : Per Hansen

Dato : 11-08-06 20:15

cc wrote this

> hej i gruppen
>
> Hvad er det bedste smøremiddel ved samleje hvor indføring af penis er
> vanskelig p.g.a. skeden er næsten tør?
>
> cc

Ganske alm. vandbaseret glidecreme, det skader heller ikke kondomerne.
Flere af butikkerne her hjemme har noget der hedder Flutschi, som
leveres på tube, det skulle vist nok være det bedste, det bruges bla
også af pornoindustrien her i Europa.

--
Per Hansen.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-08-06 21:47

Per Hansen wrote:

> Ganske alm. vandbaseret glidecreme,

Men spar endelig på det - det smører mere, end man tror.

Per v.

Fra : N

Dato : 11-08-06 22:51

> Hvad er det bedste smøremiddel ved samleje hvor indføring af penis er
> vanskelig p.g.a. skeden er næsten tør?

Slik hende. Tro mig. Det hun ikke selv danner, levere din mund.

Fra : Peter

Dato : 12-08-06 17:36

"N" <nuller@goj.net> skrev i en meddelelse

> Slik hende. Tro mig. Det hun ikke selv danner, levere din mund.

Åerh ja det er så dejligt at slikke fisse og så har du en god undskyldning
for ikke at købe smøremiddel. Jeg tror også at hun bliver bedre stimuleret
og at det giver et meget bedre forspil ved at du slikker hendes dejlige
kusse.

Fra : Sabina H.

Dato : 11-08-06 23:04

cc wrote:
> hej i gruppen
>
> Hvad er det bedste smøremiddel ved samleje hvor indføring af penis er
> vanskelig p.g.a. skeden er næsten tør?

eros bodyglide..... kan fås i næsten enhver velassorteret sexshop....

http://go-aften.dk/product_reviews_info.php?products_id=2529&reviews_id=135&osCsid=e00cbb1d7494a7d322c6643e4768be79

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 12-08-06 02:48

"cc" <cch@stofanet.dk> wrote in message
> hej i gruppen
>
> Hvad er det bedste smøremiddel ved samleje hvor indføring af penis er
> vanskelig p.g.a. skeden er næsten tør?
>
> cc

Hvis i dyrker sex som du beskriver problemet, kan jeg godt forstå at det er
lidt tørt. LOL

ej... Ganske almindeligt vandbaseret glidecreme er godt. Olier og andet har
en tendens til at fedte på en dårlig måde.

Fra : ThomasB

Dato : 12-08-06 19:15

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis i dyrker sex som du beskriver problemet, kan jeg godt forstå at det
> er lidt tørt. LOL

Ha ha!

> ej... Ganske almindeligt vandbaseret glidecreme er godt. Olier og andet
> har en tendens til at fedte på en dårlig måde.

Eller også skal han give hende en ordentlig kneppetur af de helt store, så
hun kan mærke ham i et par dage. Det plejer at få safterne til at stige

Fra : nana sørensen

Dato : 12-08-06 21:18

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Ha ha!

I virkeligheden knap så tørt, hvis det er tilfældet. LOL

> Eller også skal han give hende en ordentlig kneppetur af de helt store, så
> hun kan mærke ham i et par dage. Det plejer at få safterne til at stige

Jeg ville nødigt have den store tur, hvis jeg var knastør i fissen. Åårh
jah, hvor nas man ville få bagefter. Hellere glidecreme.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-08-06 01:33

On Sat, 12 Aug 2006 22:18:05 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Jeg ville nødigt have den store tur, hvis jeg var knastør i fissen. Åårh
>jah, hvor nas man ville få bagefter.

Ohh Nej Nanna nu har du gjort det igen her skal jeg side og tærpe 7
tabellen for ikke at lade de usømelige tanker løbe af med mig og
forstyre min snart og kært kommene natte søvn - der ellers er plaget
af nogen sære drømme først rejser jeg 2 gange i træk og glemmer min
bagage også drømmer jeg til Herrens pris jeg møder Holly Marie Combs
hvor hun er en bladning i mellem en hindu og ase gudinde ....så hvis
du vågner øm i skrævet så er det fordi jeg misbrugt dig på det
skameligste imens du var knas tør på det astrale plan...

happy hunting babe :)

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : nana sørensen

Dato : 13-08-06 10:21

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> wrote in message

> [...]
> du vågner øm i skrævet så er det fordi jeg misbrugt dig på det
> skameligste imens du var knas tør på det astrale plan...

Wow Bo.... LOL Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. LOL "Tak"?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-08-06 13:38

On Sun, 13 Aug 2006 11:21:10 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Wow Bo.... LOL Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. LOL "Tak"?

Tjaa hæ hæ hvis det var lige så godt for dig som for mig så er det
well som det skal være ;)

men ak ja øm er du ...efter den astrale overføringe redet i hoved og
røw bagbundet pisket osv osv ...jeg ved ikke hvordan vi skulle komme
igenem "vores" virklighed uden denne paralel virklighed ..?

læs skak novellen af Steffan zweig ...

wild love

FAR ....

Fra : ThomasB

Dato : 13-08-06 23:39

> I virkeligheden knap så tørt, hvis det er tilfældet. LOL

Bare det ikke er kedeligt tørt

> Jeg ville nødigt have den store tur, hvis jeg var knastør i fissen. Åårh
> jah, hvor nas man ville få bagefter. Hellere glidecreme.

Hun skal da ha' den helt store tur, så hun bliver våd i fissen

Han skal bare kneppe hende igennem, så hun mærker at han er helt vild i
varmen.

Hvis man(d) bare ligger der og fedter rundt, så keder hun sig.

Fra : Klaus G.

Dato : 14-08-06 19:58

> Hvad er det bedste smøremiddel ved samleje hvor indføring af penis er
> vanskelig p.g.a. skeden er næsten tør?

http://www.homoware.dk/shop/productinfo.asp?id=132316

Se lige bort fra navnet, deres vare er gode. Du skal måske trykke på linket
to gange før det virker. Ellers er det under GlideCreme >> Vandbaseret >> Id
Glide - 1000 ml. m/ pumpe - 299.95kr.

Så er der noget at tage af, og den er med en dejlig handy pumpe, og ikke et
træls låg som skal "poppes" hele tiden :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk